2 martie 2009

Aşa, deci...

Ameninţam de mult că o să vină un weekend în care o să iau o mică pauză. Uite-l că a venit şi a şi trecut.
Pentru că cele mai bune decizii se iau şi se duc imediat la îndeplinire.
Sau pentru că am avut un weekend FA-BU-LOS, cu cei mai buni prieteni ai mei. Cu oamenii aceia pe care îi văd din ce în ce mai rar (şi nu m-am prins de ce) şi cu care râd, de fiecare dată, până la spasme. Pentru că a fost weekendul în care am făcut ceva pentru mine. În care am fost egoistă şi mi-am luat persoanele la care ţin lângă mine. Şi în care am împlinit un an de fumat, dar asta e deja altă poveste.

Mi-a prins tare bine pauza asta. Deşi nu a fost tocmai intenţionată, mai degrabă timpul - sau lipsa lui - a fost cauza directă.

A propos, Happy 1 of March!, bine că a venit şi primăvara. Acum trebuie să vină vara. Hai!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sa ai o primavara minunata! Plina de soare!

Anca Sandu spunea...

La fel, la fel, la fel!

Anonim spunea...

hepi martisor, copil.
>:D<

Anonim spunea...

Vaaai. Sunt la blogroll-ul tau, este o mare onoare!! Am si un nick adecvat =))))
>:D<

Anca Sandu spunea...

hepi martzishor si tie.

vezi mah?? :P