17 februarie 2009

Mulţumesc

M-a sunat o grămadă de lume şi am primit foarte multe lucruri extrem de frumoase. Începând cu un tablou cu de dedicaţia "te iubesc băh", which is actually priceless, şi terminând cu dicuţia edificatoare avută cu un prieten foarte bun încă de sâmbătă.

Mă gândeam la bieţii oameni care nu mă mai cunosc... Vor să fie mereu lângă mine, crezând ca am nevoie disperată de ei şi se miră când constată - destul de dureros - că nu e aşa.


Posibil să iau o pauză. Mă gândesc deja foarte serios, având în vedere că nu mai am nici un fel de spor. Sau măcar să nu mai scriu în weekenduri, şi tot ar fi ceva. Oooof, decâte ori am spus asta...

LE: Citire de la Analytics, mă scuzaţi că nu m-am putut abţine.
"bill kaulitz mai e virgin"
"poze bill kaulitz gol"

Nu-mi mai trece două săptămâni.... BLEAH!

Niciun comentariu: