2 septembrie 2008

Mâini

Ştiţi fazele alea absolut fabuloase când vi se blochează şliţul de la pantaloni fix când aveţi mai mare nevoie să îl deschideţi?
De aia s-au inventat fustele!

***

Mă simt de parcă asta ar fi liniştea dinaintea furtunii. Nu ştiu de ce. E ceva în aer, o ştiu, o simt. Nu ştiu care linişte, nu ştiu care furtună. Tot ce ştiu e că Timpul a început să alerge. Îl simt - îmi suflă în ceafă. Ciudată toamna asta.

***
Îmi plac mâinile oamenilor. Ale anumitor oameni. Îmi plac gesturile lor. Mi se pare că trădează tot. Fericire, exuberanţă, durere, cinism, ipocrizie, toate sunt acolo.
Îmi plac măinile fumătorilor. Nu, nu ale fumătorilor "sociali", ci ale celor de cursă lungă. Mâinile celor care fumează din adolescenţă - aţi văzut că ei au cele mai frumoase, cele mai rafinate, cele mai mature gesturi? Îmi place cum li se văd venele şi oasele. Şi cum îşi mişcă degetele pe fitru. Şi cum sting ţigara - fără să epateze, făcând-o numai pentru ei. Pentru plăcerea proprie.
După ce se lasă de fumat, gesturile rămân de o simplitate care se evidenţiază prin ea însăşi. Şi poţi să ghiceşti că au fumat - oricât timp ar fi trecut de când s-au lăsat.

Goldfrapp - Slide In (DFA Remix)/We Are Glitter [2006]

9 comentarii:

Cetateanul Popescu spunea...

Maini frumoase - da' tine-te departe cu nasul de ele. Trust me. Altfel, proud to be a heavy smoker.

Anca Sandu spunea...

Eu ziceam ca imi plac cum arata, nu cum miros ;;)
A propos de chestia cu fumatul, eu nu am inteles de unde atata ura pentru fumatori si atata dorinta de a-i face sa se lase... Daca omu' vrea sa fumeze, lasa-l in dumnezeii lui, ce te bagi!...
Dileme adanci. ;)

Cetateanul Popescu spunea...

Ugh... ai atins un punct sensibil, cu prigoana asta impotrina fumatorilor. Incep sa inteleg ce simteau evreii in anii '40. a5 ca as da Europa in judecata...

Anca Sandu spunea...

Chiar nu inteleg de ce trebuie sa ma privez eu, fumator, de tutun, ca oricum aerul e poluat. Nu cred ca se intampla ceva ciuva daca pe strada fumez si am grija sa sting tigara intr-o scrumiera. Da' stii cum e, mare gradina lui Dumnezeu si multi au sarit gardul.

Anonim spunea...

Zbye the way cu you`re "own" last day si lipsa de subiecte uite ce "am auzit": "It’s so simple to be wise. Just think of something stupid to say and say the opposite". Ei da mainile fumaturilor sunt "moarte" de timpuriu deci mai aproape de maturitate din tinerete in cazul fumatorului 'precoce'. Pe de alta parte jocul e mai interesant de urmarit in cazul bautorului/cunoscatorului de vin care mai si fumeaza cu dreapta:). Adicatelea viciile oarecum decanteaza..Deci revenind poti sa scrii despre vicii:)

Anca Sandu spunea...

Thanks, buddy!
Apreciez sugestiile!
Deci vicii, asta vreti. Let it be!

Anca Sandu spunea...

Intre timp, m-am mai vanturat prin oras si am mai avut de a face cu divesre tanti tafnoase, asa ca subiect pentru azi am ;)
Despre vicii - maine, cum ar veni. Ca stiu ca sunteti multi fumatori, cunoscatori de vin, etc.
Stay tuned!

maria spunea...

aoleu multumesc, inseamna ca am maini frumoase :) nu m-as fi gandit

Anca Sandu spunea...

Mie imi plac mainile fumatorilor. Au niste gesturi dupa care ii recunosti.
Iar femeile nu sunt niciodata multumite cu ceea ce au. ;)