10 septembrie 2008

Nu cumva...

...eu bloggăresc din curtea lu' Sfântu' Petru?!

E ora 10.30. Soare de toamnă pe cer. Danfruit pe post de mic-dejun. Mozart urlă în boxe. Cred că se aude şi afară. Singura problemă e că nu-l zăresc pe Sfâtu Petru, cu cheile şi cu o pernă, ceva, să nu stăm pe tare. Şi cu un wireless mic, mic, mic. Bine, ca să fiu sinceră, arată exact ca la mine acasă. E la fel de dezordine, la fel de inutile sunt majoritatea pixurilor de pe birou - pentru că nu scriu, la fel zac şi nişte CD-uri pe care voiam să le ascult.

O singură gaură neagră am văzut azi - pe aia de la chiuvetă, de dimineaţă.

4 comentarii:

Cetateanul Popescu spunea...

Nope. Dupa cum descrii tre' sa fie iadul. Iadul nostru zilnic. Hadroano!

Anca Sandu spunea...

=))
Da' cum, biroul meu e iadul vostru zilnic?!?!?!
Valeu, muica. Ce-am fost si ce-am ajuns.

Anonim spunea...

N-a fost sa fie... poate in octombrie, daca nu-si face tutunul treaba pana acum

Anca Sandu spunea...

Hehehehe, problema e ca deja eu jinduiesc la gaura aia. Ca vreau sa vad cum e.
Deci sa vina mai repede 21 octombrieeeeee!!!!