24 septembrie 2008

Multe şi mărunte

Vă scriu de sub pătură şi dintre batiste.
Nu ştiu ce naiba am făcut, ce naiba n-am făcut, dar cred că am prins o răceală. Nu e genul din cauza căreia să stai trei zile la pat, dar nici nu mai e mult până acolo.

Să dea naiba dacă mai pricep ceva din cruiciada asta împotriva fumătorilor. Dacă omul ăla vrea să se sinucidă, lasă-l să o facă. E viaţa lui, sunt banii lui, e treaba lui. De ce încerci tu să-l determini să facă ceva ce nu vrea?!

Nici ciocolata nu mai are acelaşi gust. M-am defectat eu la cap sau chiar am dreptate?

Google Reader-ul meu deja îmi face în ciudă. De două zile n-am mai deschis pagina şi a ajuns la 92 de necitite. Nu mai înţeleg nimic.

V-am pupat. Mă duc să mă uit la Jay Leno.

Şi încă o piesă pe care de-abia acum o trăiesc de-adevăratelea.

Jose Gonzalez - Lovestain/Veneer [2003]

6 comentarii:

another blogger spunea...

A dat fata de raceala. :( vai. Mai trist e ca nu e doar o campanie. E si privirea celor din jur. Fumatul a fost tot timpul un mic subiect tabu.

Cetateanul Popescu spunea...

Nurofen Raceala si Gripa, Fervex, Paracetamol Sinus, aspirina, algocalmin pentru febra, Voseptol pentru gât.

Sau: baie fierbinte cu sare la picioare, frectie cu alcool aromat, miere pentru gât, mamaliga prajita pe piept, spirt in cap (si-o caciula dup-aia).

Sau tratamentul clasic - cu indiferenta. Dureaza tot atata.

Anonim spunea...

Fumatul! Sunt 2 opinii majore. Prima - cea care e acum in voga - fumatul face rau! Nu o neg, dar nici nu o imbratisez. E adevarat ca are o raspandire cum nu a avut vreodata in istorie, dar nimeni nu spune celor care stau in orase (poluate ca Bucurestiul, de exemplu) cat sunt afectati de poluarea produsa de mijloacele de transport sau praf, sau....
Pe de alta parte, am cunoscut pe cineva care a fumat toata viata (de la 16 ani, adica) si a murit la 76 de ani de metastaza produsa de o tumoare facuta in urma unei rani capatate in razboi!
Cred ca cel mai bine ar fi sa se urmeze calea de mijloc - nu poti obliga pe nimeni sa suporte fumul de tigara (deci sunt de acord cu amenejarea locurilor pentru fumatori (cei ce erau acolo, la WTC, pe 11 septembrie au scapat!!!!)), dar cei ce s-au hotarat sa urmeze calea asta, o fac consitent de riscurile pe care si le asuma!
Dar, nu mai sunt de acord cu acei care se hotarasc sa se sinucida, indiferent de forma aleasa, sa dea fuga la medic ca sa le fie salvata viata! Consuma din resursele celor care vor sa traiasca si nu este corect!
Sunt mult prea multe de spus pe tema asta!

Anca Sandu spunea...

Cristi, tocmai pentru ca fumatul a fost mereu un subiect tabu vreau sa discutam aici. Nu-mi plac tabuurile si, in plus, o dezbatere pe tema asta nu strica deloc.

Popescule, e tare bine sa sii ca la nevoie are cine sa-ti recomande un Nurofen sau un Fervex. Multumesc!
Numai ca le-am tratat intotdeauna cu indiferenta sau - in cele mai rele cazuri - cu trei zile de stat in pat.

Dana, exact de poluare ma leg si eu.
La WTC a fost ironie, a fost cinism. In doze letale - pentru unii...

Anonim spunea...

Nu vorbeam de cat de mult cinism a fost acolo. E o alta discutie si probabil ca nepotii tai vor vorbi deschis despre ce a fost WTC in istoria lumii. Era vorba de ironia sortii pe tema fumatului.
Iar despre tabuu-ri cred ca numai cei carora le este teama de ceva creeaza tabuu-ri (fac referire la cei care traiesc in ziua de azi si au o doza de educatie).

Anca Sandu spunea...

Da, in mare ai dreptate. Aici fumatul nu este tabu! ;)