27 septembrie 2008

Virgină la 30 de ani

Azi, în timp ce îmi suflam nasul a suta mia oară, dau peste garbo.ro. Un portal dedicat femeilor (ce-mi place asta!). Şi ce zic eu să mă uit să vă d ce inepţii mai găsesc.
Întotdeauna am găsit site-urile astea dedicate femeilor extrem ,dar extrem de amuzante. Pentru că se adună tot soiul de frustrate cu calculator.
Şi dau peste asta. Greu mai găseşti virgine azi, d-apăi d-astea la 30 de ani. Ok, zic, să citesc, dacă tot am ajuns aici.
Dilema: "CristinaX: Am visat dintotdeauna sa fiu mireasa virgina si sa ma pot casatori la manastire. dar iata ca anul acesta am facut 30 de ani si tot nemaritata am ramas. momentan am o relatie de 2 luni si nu stiu ce sa fac. sa imi indeplinesc visul, sa fac sex cu el? si dc fac sex sa ii spun ca sunt virgina sau o sa ma considere ciudata???? :((( "

Ok. Avem dejatrei probleme. Prima - cam ce educaţie trebuie să fi primit fata asta acasă, ca la 30 viseze să se mărite virgină la mânăstire? A doua problemă - respectivul oricum îşi va da seama că e virgină. Cam ce "relaţie" de două luni e asta?!

Şi mai halucinante sunt comentariile, pe care vi le las întru delectarea proprie. Sunt aduse argumente de genul "Dumnezeu te iubeşte", "Felicitări că ai rezistat", "El TREBUIE să fie mândru de tine". Mare e grădina lui Dumnezeu şi mulţi au sărit gardul!

E secolul 21. Anul 2008. Cum intri în UE, pe stânga. Pe Internet, zic.
Încă mai există femei care, la 30 de ani - vârsta la care, în teorie, o femeie este coaptă, ajunsă la deplina maturitate - se întreabă dacă nu cumva trebuie să facă sex cu partenerul.

Mă întreb daca fata asta - nu pot să-i spun femeie - a fost adusă de barză. Ce tabu trebuie să fi fost sexul pentru părinţii ei?!

1. Cam ce relaţie să ai cu un bărbat fără măcar un pic de atracţie sexuală şi, pe cale de consecinţă, sex?
2. Voi vă daţi seama cam ce educaţie sexuală a primit fata asta?
3. Cam în ce hal de societate trăim, dacă se mai găsesc astfel de fete?
4. Ce bărbat e ăla care să stea într-o asemenea relaţie?!
5. Cât de stupid să fii să spui că el ar trebui să fie flatat sau, şi mai rău, că Dumnezeu apreciază?!?!?!
6. Fata chiar nu-şi dă seama că e nesănătos, până la urmă, să-ţi păstrezi virginitatea până la vârsta asta?

Incredibil. Să-ţi faci cruce cu limba în gură, şi mai multe nu.

Schiller - Ruhe (Langspielfassung)/Best Of Ambient Lounge [2005]

11 comentarii:

Anonim spunea...

sunt de parere ca nu conteaza varsta la care iti incepi viata sexuala, atata timp cat faci ceea ce simti. poate fi 15, 25, 35... nu conteaza. eu am 23 de ani si inca sunt virgina. nu mi-e rusine de asta, nu consider ca am o `problema` sau ca traiesc in alta epoca decat cea de acum. pur si simplu a fost alegerea mea. am avut motivele mele. nu cred ca tine de educatie, ci mai mult de gandirea fiecareia. poate unele au copilarit mai mult decat altele si nu se simt inca pregatite sa inceapa la 18-20 de ani, de exemplu(este si cazul meu). altele au un complex, poate, altele nu si-au gasit persoana potrivita sau altora, poate, doar le e teama de durerea de moment. ce stiu eu? fiecare are motivele ei. nu trebuie sa judeci, ci mai degraba sa accepti oamenii asa cum sunt. nu zic, sunt destule comentarii stupide la articolul de care ai mentionat, dar, in fond, a fi virgin la 30 de ani nu e o chestie pe care trebuie sa o judeci. tot in secolul 21, in care traim, ar trebui sa fim mai toleranti in gandire. ideile fixe (in cazul de fatza, cum ca nu esti normal daca n-ai facut sex la o anumita varsta)nu aduc nimic bun. eu pot sa inteleg o tipa care si-a inceput viata sexuala la 13 ani, pot sa inteleg un homosexual, sau pot intelege o virgina la 30 de ani in aceeasi masura. fiecare face asa cum simte. cine suntem noi sa judecam si sa dam verdicte?

Anca Sandu spunea...

Desi comentariul e anonim, o sa fac o exceptie si o sa raspund, pentru ca e foarte bine argumentat.

Ceea ce m-a frapat pe mine a fost tipul de educatie pe care l-a primit fata de care vorbim. Am mai scris eu pe tema asta si, cu toate astea, am ramas socata.
Nu vorbim de 20 de ani, nu vorbim de 25. Vorbim de 30, varsta la care, in teorie, o femeie e coapta, matura si la care ea deja stie ce are de facut, daca pripcepi ce vreau sa spun.
Alt lucru care m-a facut sa scriu a fost stupiditatea si lipsa de argumentare din comentarii. Mie, cel putin, nu mi se pare suficient sa spui ca Dumnezeu vrea asa sau invers. E aberant din toate punctele de vedere si da, judec argumentele. Atat si nimic mai mult.

gabivs spunea...

Spre surprinderea ta sa stii ca si eu sunt in aceeasi situatie, am 29 de ani si DA sunt virgina.
Draga mea ai spus ca oare ce fel de educatie a primit fata aceasta de a ajuns la varsta asta virgina, sau ce fel de barbat este acela de a rezistat intr-o astfel de relatie, oare, ma intreb eu trebuie sa fii destept ca sa faci sex sau sa ai o educatie aleasa??????
Sa stii ca am terminat un liceu, am terminat o facultate, urata nu sunt(au spus-o altii),iar frica de sex nu exista, ba din contra, insa e totul nu mai de a face SEX ca sa nu fii virgina, sa fii in rand cu lumea?????
Nu vreau nici statuie si nici nu-mi este rusine si mai ales sa fiu apreciata, a fost doar alegerea mea, ca de altfel si alegerea acelei tinere!
Urat din partea ta ca ai astfel de argumente mai ales ca esti femeie!
Fiecare face ce simte si de a arata cu degetul e foarte simplu!

Anca Sandu spunea...

Nu ştiu dacă ai citit cu foarte mare atenţie, eu voiam să subliniez faptul că biserica a avut o mare influenţă în toată treaba asta. Desigur, fiecare face ce vrea şi e strict treaba lui, atâta timp cât nu e influenţat. Tipa asta de la care a plecat articolul era (la momentul respectiv) mai mult decât influenţată.

Am vorbit strict de tipa aia, nu şi de altcineva, tocmai din motivele descrise mai sus.

Banshee spunea...

Asta cu "e nesanatos sa mori virgina" e urban legend. Stiu babete de 80-90 de ani care spun ca sunt virgine si care si-au ingropat demult surorile maritate. Dar nu asta voiam sa zic.
Mie mi se pare stupi si sa razi de unii care n-au facut-o inca, si sa te lauzi ca n-ai facut-o inca fiindca ai nu stiu ce convingeri minunate, religioase sau de alt fel. Da,gasesc stupide nu doar argumentele religioase, ci si cele de tip "astept marea iubire", si ma dau pe mine drept contraexemplu oricui spune asa prostie. Eu am asteptat "marea iubire" pana la 21 ani, si cand s-a dovedit (aproape imediat) ca nu era, am fost atat de sfaramata incat a trecut aproape un an de atunci si inca nu ma vad apropiindu-ma de altcineva prea curand. Cred ca daca o faceam mai din adolescenta se cicatrizau mai usor ranile, chiar daca o dadeam in bara, asa, am avut asteptari prea mari, prea mult impletite cu imaginatia atata timp. Oricum, cunosc multe virgine de 20-23 ani care sunt asa pur si simplu pentru ca n-au avut nici o ocazie sa schimbe situatia...

Anca Sandu spunea...

Uite un om care a inteles ce voiam eu sa zic!!

Anonim spunea...

este parerea ta , bazata pe opinii formate de societatea atee in care traim. pentru un crestin nu este nimic anormal sa fie virgin la 30 de ani.
eu sunt un barbat de 30 de ani , virgin, pentru ca eu am ales asa.
eu chiar cred ca 2 crestini care se iubesc si vor sa se casatoreasca ar trebui sa se pastreze unul pt celalalt.iar daca nu am intalnit o persoana asemenea mie asta nu inseamna ca trebuie sa renunt la convingerea si credinta mea.o zi buna.

Anonim spunea...

Da VIRGINITATEA bat'o vina...sunt un barbat sau baiat cum vreti voi sa.mi spune'ti.SI SUNT VIRGIN LA 30 DE ANI...

doar_o_simpla_ea spunea...

:)..interesante de
zbateri...

doar_o_simpla_ea spunea...

anca..mi se pare ca pierzi ceva esential din viatza! dupa modul in care m-ai facut sa cred ca gandesti!

Anca Sandu spunea...

şi anume?