5 mai 2008

Pauză...

Dragilor, mi-aţi devenit foarte simpatici în aceste aproape două săptămâni de când mă citiţi şi comentaţi pe "Music. Me, myself and I".
Din păcate sau, poate, din fericire, urmează cel puţin două - trei săptămâni de foc pentru mine, aşa că nu garantez prezenţa mea aici şi publicarea de noi texte. Desigur, în acest timp o să continui să scriu în măsura inspiraţiei şi a timpului şi, când voi reveni în full-business pe net o să am ce vă scrie, iar voi o să aveţi ce citi.
Trebuie să specific foarte clar faptul că nu abandonez acest proiect şi că este vorba doar de o pauză datorată unor probleme ce necesită rezolvare mai mult decat urgentă.
Sper să fiţi în continuare prezenţi pe blog, comentând şi reflectând la gândurile mele. Şi fiţi fără grijă, nu v-aş abandona pentru nimic în lume.
Astea fiind spuse, vreau să ne vedem peste aproximativ două săptămâni sănătoşi, inspiraţi şi cu cea mai buna muzică în acest colţişor de net, unde ea, muzica, este acasă.
Să auzim de bine!

Niciun comentariu: