30 mai 2008

Remains of Incoerence

Mă uitam zilele astea la ce zenituri superbe au fost... După cum zicea şi Jose Gonzalez într-unul din cântecele sale, "the remain after everything's been washed away".

Între probe de examene, m-am minunat cum poate cineva să aibă asemenea ochi. De aici.

Sunt foarte obosită. Şi, cu toate astea, o să stau până la 6 să mă uit la emisiunea Gabrielei Vrânceanu Firea.

Mi-e insuportabil de cald. Mai am un pic şi mor. Şi-n alţi ani suportam prea bine căldura...
Azi am crezut că o să leşin în sala în care s-a ţinut oralul. Şi era cineva care stătea şi cu nasturii închişi la geacă... Doamne Dumnezeule.

Chiar... "The remains after everything's been washed away".

P.S.: Incoerenţa mi se trage de la oboseală şi de la jumătatea de sticlă de bere pe care tocmai am băut-o. Totuşi, ca să pricepeţi ceva, vă dau să ascultaţi asta:

Jose Gonzalez - Remain/Veneer [2006]

Niciun comentariu: