22 iunie 2008

Ceva dubios se-ntâmplă. La naiba!

Mda. E al dracu' de dubios. Am dormit de la ora 6 după - amiaza până la 10 şi jumătate. Normal că acum aş muta munţii din loc. Dar mă abţin, mai am muzici neascultate (am descoperit ştergând un fişier de 5 gigei cu trance; l-am ascultat şi nu mi-a placut de nicio culoare genul ăsta).
Nu ştiu câţi dintre voi se uită regulat la Jay Leno (pe Antena 3, după ştirile de la miezul nopţii). Cei care se uită sigur l-au văzut pe Larry The Cable Guy (în timpul grevei scenariştilor a fost invitat o săptămână întreagă). A fost invitat şi mai acum câteva zile şi iarăşi mă dor fălcile de râs. Poate că nu este cel mai select umor posibil (spun asta pentru că ştiu multă lume care nu-l suportă nici pe Jay Leno, darămite pe tipul ăsta), dar, cu siguranţă, Larry este foarte charismatic. A jucat într-o comedie pe care, de fapt, o promova la Jay Leno. "Witless Protection" se cheamă. Cele câteva secvenţe difuzate au fost... geniale (deşi e puţin spus). Acum caut filmul, să vedem ce şi cum.
După ce ieri am meditat adânc privind mirosul tufelor de trandafiri noaptea, vara, azi nu mai filosofăm despre nimic, poate doar despre starea de fapt cu privire la baza fundamentului de jos. Adică despre nimic. La naiba!


P.S.: Citez: "cu privire la baza". "La baza". "LA BAza". Dubios...

Niciun comentariu: