27 iunie 2008

Lume nebună, lucruri de principiu

După ce am văzut ce s-a discutat la TV pe tema legii de o frază (La ordinea zilei, Sinteza zilei), îmi confirm faptul că lumea e nebună, iar eu - sănătoasă tun. La cap. Ion Ghişe habar nu are pe ce lume trăieşte şi, pe deasupra, îşi dă cu părerea în domenii total necunoscute lui. Nu mai pot decât să privesc amuzată de penibilul lui şi al lui Gheorghe Funar.
Într-o altă (dez)ordine de idei, mi se pare o dovadă de nesimţire din partea Ministerului Educaţiei-şi-cum-s-o-mai numi să organizeze repartizarea computerizată LA O ALTĂ DATĂ decât cea dată publicităţii prin intermediul broşurii cu şi despre admiterea 2008. E chestie de principiu aici. Nu se face să organizezi un eveniment atât de important pentru absolvenţii clasei a VIII-a MAI DEVREME, fără ca aceştia să fie anunţaţi prin intermediul TUTUROR mediilor.
Dezbaterea privind subiectele de la BAC e, de acum, inutilă. Un singur lucru am de spus, şi anume că, dacă organizarea şi păstrarea în siguranţă a subiectelor nu va fi făcută corespunzător, mereu va fi cineva care să cunoască subiectele înaintea examenului. Unii vor considera afirmaţia banală (sunt de acord cu voi), dar e multă lume care a cumpărat subiectele...

Azi parcă a fost mai suportabil. Totuşi, vreau să plouă. Mi-e sete de ploaie, m-am săturat să-mi pun cearşafuri ude în geam să pot respira.
A fost o zi mişto. A început ca oricare alta, dar s-a terminat (aproximativ) foarte bine. Cum era vorba aia, totul e bine când se termină cu bine?!
Şi încă o melodie pentru nostalgici. Ca de la mine, că-mi sunteţi simpatici.

Inner Circle - Bad Boys/Bad To The Bone [1991]

Niciun comentariu: