13 iunie 2008

Google. Simply The Best

Mă uitam la cuvintele - cheie care mi-au adus cititori prin intermediul Google. Am făcut o criză de râs. După cum urmează:

"atat de mult" - Şi totuşi atât de puţin.
"buddha bat cafe del mar" - Te rog eu, nu-l bate pe Buddha!!
"chiul organizat" - Pentru totdeauna; pe asta o pot trece la "lovituri sub centură".
"comentarii ravel - bolero" - Deocamdată îţi spun doar atât: tema se repetă de 36 de ori, a fost compus în 1936, la sugestia balerinei Ida Rubistein. Mulţumit?
"concert gotan project bucuresti" - Nu-mi aduce aminte; tot aici trebuie să spun că mai sunt nişte căutări cu [virgulă] "concert gotan project bucuresti 2008". Anul ăsta nu vin, din câte ştiu eu.
"cristi stanciu" - Ai greşit adresa!
"cum este nisipul" - E mult, e mărunt, frige. Mai mult nu mai ştiu, că n-am mai fost la mare de mult.
"impact si melodiiile lor" - Bleah!
"laura esquivel winamp" - Laura Esquivel e o scriitoare, nu o cântăreaţă.
"muzica despre matematica" - Nu mă tentează. Zău.
"o na precious music" - O, na, ia de-aici!
"pe nisipul marii" - Unde, oare, unde?
"viva printre nori"- Mi se pare frumos să trăieşti acolo.
"muzica lounge" - Avem câtă vrei.
"cum tragi musica de pe net" - Întrebare întrebătoare. =))
"prezervativ tango" - Eu ştiam doar de prezervativul Durex.
"palatul bragadiru" - Văd că v-a plăcut articolul ăla.
"oamenii lui paco" - Ahhhh, ei erau?!?!
"espresso profi" - Un espresso "profi" e cel illy. Excelent!!
"anca pisicot" - Mi se spune "Pitic" sau "Mâţă".
"cratita coman" - Ar trebui s-o întrebi pe bunică-mea, ea le are cu cratiţele.
"nervi motto" - Adică vrei să-ţi zic un motto despre nervi? Sau, atunci când eşti nervos, te sui pe motor?
"musica bulgara" - Din asta chiar n-am. Serios.
"incoerence" - D-asta avem din plin. Vrei şi tu?
"istoria genului muzical bolero" - Nu-i un gen de muzică, e o piesă compusă de Maurice Ravel după care s-au făcut diverse cover-uri şi reinterpretări (Pink Martini - Bolero, Anglique Kidjo - Bolero, etc)
"poezi legate de vara" - E tare greu să pricepi când se scrie cu un singur "i" şi când cu doi!... M-am supărat şi nu-ţi mai zic.
"dimineata de vara" - E frumoasă. Calmă. Liniştită.
"nu prea bine" - De ce?!

Astea sunt căutările. Unii dintre voi ar putea spune că am făcut asta pentru că e la modă. Nu, m-am amuzat într-un mare stil.
Mă bucur foarte mult pentru că ăsta e un blog foarte nou (n-a făcut încă două luni) şi mulţi citesc balivernele mele. O să revin cu articole de genul ăsta!


Tina Turner - Simply The Best/Simply The Best [1991]

Un comentariu:

Adda spunea...

Sa-mi spui si mie cum ai facut:))