17 iunie 2008

Mici probleme

Blogul ăsta se voia a fi un blog muzical, unde melomanii înrăiţi să poată asculta muzică, poate nouă, poate cunoscută lor.
Ideea de bază a fost să pun alături de un articol mai mult sau mai puţin literar o melodie care să se potrivească. Astfel reuşeam să scriu, chestie care era, este si va rămâne primordială, dar şi să mă ocup îndeaproape de partea muzicală.
Pentru asta aveam nevoie de o platformă unde să-mi uploadez piesele în condiţii cît mai legale. Trilulilu mi s-a părut a fi cea care îmi satsifăcea pe deplin cerinţele, aşa încât nu mi-am mai făcut niciun fel de problemă.
Planurile mele nu s-au potrivit cu legile româneşti şi aşa prost făcute.
De acum încolo, va trebui să căutaţi voi piesele de care eu vă spun aici. Trebuie să vă spun că multe se găsesc destul de greu (vezi Rodrigo y Gabriela), dar merită.
Îmi pare foarte rău că trebuie să şterg toate piesele astea. În continuare vă voi scrie numele artistului, piesa, albumul din care a făcut parte şi anul lansării respectivului album, astfel încât voi să aveţi toate datele căutării.
Dacă aveţi întrebări, vă aştept pe adresa de mail din profil.

Niciun comentariu: