2 iunie 2008

O bicicletă, etc

În weekend am achiziţionat o bicicletă statică în scopuri destul de nobile, iar ieri m-am apucat de muncă. După ce am pedalat o oră în timp ce mă uitam la Mihai Gâdea & co., a trebuit să mă dau jos din şa. Nu vreţi să stiţi cum e să vă doară şoldurile şi fundul... Aseară era chiar bine, nu părea atât de dureros ca azi de dimineaţă. Norocul meu e că nu am făcut niciun fel de febră musculară, cât despre durerea de fund, ce să zic... M-am trezit cu impresia că cineva m-a bătut, da' rău de tot.
Ştiţi ce vă rog? Să nu mai spuneţi niciodată că vă doare în cur/cot. Astea-s cele mai nasoale dureri şi, culmea!, cele mai invocate. M-am împiedicat odată, demult, de un gard şi am cazut în aşa fel încât mi-am ciobit un dinte şi am făcut o entorsă de toată frumuseţea la cotul stâng. Doare de mori!!!
Uite, vă pun o piesă ritmată, să daţi bine din pedale. Eu mă duc să-mi mai pun o pernă sub fund.

Eric Prydz - Call On Me/Call On Me [2004]

Niciun comentariu: