24 ianuarie 2009

Babe

Stau de o jumătate de oră cu fereastra de Blogger deschisă şi habar nu am despre ce să scriu. Cineva propunea în vară subiectul "vicii". Nici acum nu am ajuns la o formă concretă a articolului, din simplul fapt că habar nu am cum să alătur telefonul dat celui interzis şi ţigara, pardon, cafeaua de după acel telefon.

V-aş scrie despre cum şi cât de nesimţite sunt babelele care se enervează că nu le cedezi locul. Eram azi în 91, pe locurile acelea din faţă, nesimţindu-mă prea bine. Şi, la un moment dat, vin nişte babe. Dacă nu s-au dat pe lângă mine, dacă nu m-au împins cu genţile peste picior, dacă nu au bătut apropouri din alea evidente, gen "Vai, dragă Maricica, ce mult ne-am plimbat noi astăzi... Mă dor picicoarele!". Până când am ajuns la Favorit şi m-am dat jos. Nu vreau să mă gândesc ce a fost la gura lor.
Băi, poate că nici eu nu mă simt bine. Poate că pe mine mă durea ficatul, cretinilor, de ce ar trebui să vă cedez vouă locul?! Pate că dormisem patru ore, de ce ar trebui să staţi jos?!

Când te văd că nu poţi să mergi, iar eu sunt ok, nu e absolut nici o problemă, ba chiar mă ridic de pe scaun. Dar când tu cari plase de 7 kile timp de 10 staţii şi alergi ca disperatul să nu-ţi ocupe altul locul, nu văd de ce nu ai putea să stai în picioare.

Hai că m-am enervat iarăşi. Aştept şofer şi maşină.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Citeam "Babe" as in english :) Impotriva nervilor fac bine viciile:)) la tigara cel putin functioneaza..la restul..Functioneaza principiul sumei constante:) Spor la adunat vicii:P

Anca Sandu spunea...

Chiar mă gândeam că şi eu, dacă aş vbedea titlul, aş citi as in English, vorba ta.
Spor la adunat vicii? Să fie, să fie. :P

Ţigara funcţionează întotdeauna!

----- spunea...

Yep, si eu tot in engleza l-am citit prima data :))

Cu toate personajele astea prin oras, zau de nu-ti vine sa te asezi si sa nu te ridici de-al naibii. Dar stii ca era bancul ala cu politistul si banca - cel mai destept renunta primul.

Mie-mi plac dulciurile. :P

Anonim spunea...

Sincer, eu l-am citit in romana.

Sunt atatia care se plang de ele incat e de asteptat cand vezi cuvantul "babe" sa te gandesti la o doamna in etate. Una care de fiecare data cand un adolescent sta jos, tine un discurs despre nesimtirea din zilele noastre.

Anonim spunea...

adolescent care sta jos = sta pe scaun in mijlocul de transport in loc sa stea baba**.

Deea spunea...

Eu am fost si martora la scene de cearta in tramvai, da' din alea penibile de tot. Un mos s-a tot dat o data asa insistent pe langa un pusti, ceva mai modest imbracat, care statea pe un scaun. Intr-un final s-a ridicat o alta tipa de langa sa coboare si s-a asezat mosu' pe locul ei, ce ironic, langa o baba. Si au inceput sa discute astia doi in gura mare de bietul pusti, ca "asa-i la tzara, ca ei nu prea stiu cum stau lucrurile aici" si din astea /:) Vai s-amar!

Si ca sa mentionez partea misto a intregii intamplari: cand a urcat mosu' mai erau locuri in tramvai, ce-i drept in cealalta jumatate a vagonului. Da' nu, de ce sa faca el cativa pasi, daca chiar vrea sa stea jos? Mda..

Cel mai tare ma enerveaza cand se-apuca si fac gura, de parca lor li s-ar cuveni totul. Nu stiu cum e in Buc, da' aici pensionarii au transport in comun gratuit. Deci isi permit sa circule toata ziua buna ziua, mai ales dimineata, cand se duc la piata in orele de varf si se intorc dupa-masa, tot cand e ora de varf si toata lumea vine obosita de la scoala/servici. :|

Norocu' meu ca nu prea circul cu tramvaiu' #:-s

Anca Sandu spunea...

Raluca, da, de dulciuri uitasem. Că mâncam Milka Noisette ;;)
Argumentul ăsta cu "cel mai deştept cedează primul" l-am auzit de un milion de ori. Dar nu întotdeauna se aplică, să ştii. Sau, cel puţin, nu atunci când te doare ficatul.
Altfel, gata cu sesiunea? :)

Usturoi, nu le se întâmplă numai adolescenţilor (urăsc termenul ăsta). Am văzut şi oameni respectabili puşi în situaţii cretine.

Deea, am auzit şi eu discuţii din astea. Iar de multe ori erau despre mine, eu sunt mai nesimţită când mi-e rău...
Cel mai sănătos e mersul cu căştile în urechi. Şi cu volumul dat la maxim. Şi eventual ascultat Apocalyptica, ca să fii şi satanist. :)
Pe cuvântul meu că aş lua-o pe jos, dar sunt vreo treişpe staţii de mers... Când o să termin eu cu Aristotel, adică mai pe la vară, promit că o să merg şi pe jos. :D

Deea spunea...

Aristotel asta :)) Ce clasa esti? Ceva profil de filo? :))

Anca Sandu spunea...

Da, e filologie cât cuprinde. Da' nu vă spun unde, ce, de ce şi cum.

Deea spunea...

Secret de stat? :))
Nush ce filologie faceti voi, da' eu n-am auzit pe nimeni sa studieze asa intens Aristotelu'.. Cred ca si noi (eu sunt la mate-info) il studiem mai mult (la mate) :))

Anca Sandu spunea...

Nu-l stiudiem numai pe ăsta. Dar m-a marcat, ce să zic...
Mate-info?! Uhm. Mi se pare cam nasol.

Deea spunea...

Mai, mie imi place, cat de cat. Imi place si matematica si informatica. Ce nu-mi place mie e ca e cel mai greu profil din toate si de la noi se cere cam ce se cere si de la celelalte. Adica noi dam bacu' din romana din exact aceeasi materie din care dau cei de la filo. Si ei au si mai multe ore pe saptamana. Chestii de genu' asta. In rest, e ok :) Tre' sa-ti si placa macar putin, aia-i clar :>

Anca Sandu spunea...

Asta mi se pare nasol, ca la voi se da si din romana celor de la filo.