16 ianuarie 2009

Involuţie

Mă scuzaţi pentru întârziere, dar am avut o grămadă de chestii de făcut şi de abia acum am scăpat. Deh, se mai întâmplă, ştiţi şi voi cum e!...

Mă gândeam azi că, începând din toamnă, mă tot tâmpesc. Sau, mai delicat spus, involuez. Nu asociez asta cu anumite persoane care au apărut sau cu anumite evenimente. Doar constat că mintea mea se duce dracului, mai pe româneşte spus. Parcă gândeam mai repede. Făceam nişte conexiuni mai repede. Se lega totul mai bine. Îmi ia din ce în ce mai mult timp să asociez informaţii, persoane şi figuri (reţin nume destul de greu).
O fi oboseala cronică. O fi stressu'. Or fi deadline-urile care nu se mai termină. Fie ce-o fi, cert e că nu e bine.

Mă întreba zilele astea o prietenă bună de ce naiba învăţ eu spaniolă. De parcă ar trebui să ai un motiv concret ca să înveţi o limbă străină...!
Şi a propos de spaniolă, mă duc azi la institut să-mi iau manualul pentru curs. Era cineva la secretariat, ok, aştept. Mai vin câteva persoane, tipa care era când venisem eu nu terminase încă. Iese ea din camera respectivă şi apar o mamă şi o fiică, ambele la fel de tute, care intră peste rând. Fără să ne bage în seamă pe noi, aştia care stătusem ca proştii la rând. Şi, ca să fie treaba treabă, le-am aşteptat o jumătate de oră.
Câtă nesimţire să ai în tine?!

Scuzaţi incoerenţa cronică, dar sunt după o zi cumplită. Şi, cum ziceam, mă tâmpesc.

Diana Krall - Peel Me A Grape/The Best Of Diana Krall [2007]

2 comentarii:

Doux Rêve spunea...

Mult succes cu spaniola! E o limba foarte frumoasa si foarte expresiva.

Anca Sandu spunea...

Bine ai venit!

Exact asa mi s-a parut si mie. Bine ca nu sunt singura! :)