18 ianuarie 2009

Credeam că e luni

Aşa, deci. M-am trezit definitv şi pe bune pe la 9 şi ceva. Era linişte în casă, luminile stinse peste tot. "What the fuck, e luni??". Habar nu am de ce am crezut că e luni, dar vă jur că am avut un moment de panică, în care nu am ştiut dacă să mă duc să-mi beau cafeaua sau să pun mâna pe ţoale şi să mă îmbrac. "Şi totuşi, parcă ieri a fost sâmbătă, ce naiba, am fost la institut!..." Noroc că telefonul are şi calendar.
E duminică, slavă Domnului, mai pot să mai dorm.

Toată nebunia asta s-a întâmplat după ce eu am avut nişte vise d-alea adevărate. Adică: un nene care arăta a violator îmi lua stick-ul cu muzică, eu alergam după el, îl băteam (!!) şi reuşeam să îmi iau stick-ul. După care următoarea secvenţă era la poliţie, cu mine stând pe jos în fund şi cu multă lume în jurul meu, încercând să le explic că tipul avea mustaţă.
M-am trezit, aveam gura uscată, am luat o gură de apă minerală dintr-o sticlă proaspăt desfăcută, ghiciţi senzaţiile minunate pe care le-am avut.

M-am culcat la loc. Şi am visat de două ori la rând aceeaşi chestie, şi anume ceva cu sex cu minore (nu pot să vă explic detaliat). Cert e că la un moment dat venea vorba de o reclamaţie la Ministerul de Interne. Urmăoarea imagine era cu respectiva persoană pe o motocicletă. Eu, stând în acelaşi loc, mai vedeam o dată imaginea, numai că de data asta eram şi eu pe motor. Cum ar veni, eu mă vedeam pe mine.
După care mă aflam într-o casă cu piscină în Spania, cu tot cu persoanele respective. De data asta, totul era bine şi frumos şi permis, aşa încât iarăşi venea vorba de Ministerul de Interne.
Şi totul o lua de la capăt.

De două ori am visat asta. Exact aceleaşi replici, aceleaşi persoane şi aceleaşi haine şi aceleaşi locuri, eu vedeam totul la fel...

Acum înţelegeţi de ce eram eu convinsă că era luni?
O iau razna.

Gotan Project - Last Tango In Paris/La Revancha Del Tango [2001]

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cunooosc. Cred ca multora li se intampla sa se trezeasca si sa creada ca este alta zi decat cea care este de fapt. :-)

Si faza cu visele, nu mi s-a intamplat decat sa visez acelasi lucru cu aceleasi replici, doar ca la zile distanta sau chiar la ani.
Adica visul cu tata pe motocicleta pe fosta strada unde am stat, el singur pe motor cu geaca de piele la ora 1 noaptea l-am avut de 3 ori. [realitatea e cruda cand ma uit la tata, nu tu motor, nu tu geaca de piele.]

Dar poate avem noi ceva dereglat la creieras si ne-ar trebui un control serios. :))

Anca Sandu spunea...

Un control ne trebuie oricum. ;)

Deea spunea...

Eu de vineri am tot avut impresia ca deja e vacanta, pana azi dimineata cand mi-am dat seama ca maine totusi merg la scoala si mai am si test la mate... #-o

Anca Sandu spunea...

Eu eram perfect convinsa ca avem doar trei saptamani, si nu patru. Asta o data.
A doua oara, eu sambata am nu stiu ce concurs, in loc sa ma duc la institut. Imi vine sa plang.
A treia oara, trebuie sa fac prezentarea la Categoriile lui Aristotel.
A patra oara, am de facut 5 referate la cartile citite din noiembrie incoace. Nu ca nu am citit, ci doar ca nu stiu cand mama dracului sa le fac pe toate.

Enough is enough.