20 ianuarie 2009

Prin Bucureşti

Doamne, cum se circulă în oraşul ăsta! Te apucă dracu' şi cu mă-sa dacă încerci să ajungi la, să zicem, Casa Scânteii de la Moşilor. Mvai de capul şi de viaţa mea!

Cred că vi s-a întâmplat de multe ori să trebuiască să ajungeţi undeva şi să aveţi nişte indicaţii de tipul "ocoleşte complet Casa Scânteii în stânga, ultimul corp, prima intrare pe dreapta". Pe cuvântul meu, oricâtă orientare în spaţiu ai avea şi oricât de bine ai cunoaşte zona, tot nu poţi să te descurci. Este perfect imposibil. AAAAAAAAAAAAAA!!!!!

În acest minunat oraş se petrece un fenomen straniu. Când trebuie să ajungi undeva, drumul este cumplit. Ambuteiaje peste ambuteiaje, îţi mănânci nervii încercând să stai de cât mai puţine ori la stop, nu reuşeşti, înjuri, etc. Dar atucni când trebuie să te întorci din respectiva locaţie totul e minunat. Nu că nu stai la stopuri decât o dată, dar mai şi prinzi undă verde!

neşte steluţe verzi

De azi ştie toată lumea ce vorbesc eu, unde şi cum. Nu înţeleg de ce atâta tevatură, pentru că informaţiile astea despre apelurile telefonice existau oricum; din câte ştiu eu, Romtelecomul trimitea registre cu cine şi pe cine ai sunat.
Iar eu am ferma convingere că mi se ascultau telefoanele şi înainte să dea ăştia legi peste ordonanţe peste hotătărâri de guvern.

Democraţia cu un singur conducător e unica pe care am înţeles-o.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Zilele trecute am intrecut autobuzul, mergand 5 statii pe jos. Am decis ca nu se mai poate, asa ca o sa ma mut langa o statie de metrou si nu o sa-mi mai pierd 2 ore zilnic pe drum.

Anca Sandu spunea...

Nu vrei sa stii cum e de la Mosilor la Rosetti, seara. Mai bine vii pe jos.

E cumplit, in curand o sa ajung sa merg pe jos pana in Drumul Taberei. Orasu' lu peste!

Deea spunea...

Mie nu-mi place Bucurestiu'. L-am vazut o data si mi-a ajuns :>

Apropo de faza cu telefoanele, sa stii ca si eu cred ca de mult is ascultate. Plus ca, la orice retea de telefonie te duci, daca le ceri un desfasurator, o sa-ti dea, chiar daca nu ai cerut in prealabil sa-ti puna numarul sub urmarire :>

Anca Sandu spunea...

Deea, nici nu prea sunt lucruri care să-ţi placă la Bucureşti. Poate doar cafenelele ;)

Smart, nu. Exista suficiente metode prin care să ajungi la mine în blogroll, dar link exchange-ul nu e una dintre ele.