19 ianuarie 2009

Şi, ce să vezi!, e luni

Câh! Iarăşi nu am putut să mă trezesc la timp, iarăşi plec mai devreme de acasă, iar e de muncă. Ceea ce-mi displace profund. Da' vine vineri!...

Cred că v-am mai povestit de faptul că o pauză de bloggărelă mi-ar fi tare necesară. Nu atât pentru că am obosit sau m-am plictisit sau nu mai am despre ce să scriu, ci doar pentru că am o perioadă foooarte ocupată, în care nu ştiu pe ce să pun mâna mai întâi. Aşa că să nu vă speriaţi dacă nu apar articole noi (cel puţin săptămâna asta), eu stau cu fereastra de Blogger deschisă mereu.
Sincer, mi-e cam târşă să scriu pe fugă, fără să stau să găsesc ceva aproximativ inteligent despre care să bat câmpii. Şi totuşi, parcă văd că zilele astea or să mi se întâmple cele mai de povestit chestii...
Încă nu mi-e clar nici mie când începe pauza asta. :)

Yann Tiersen - Comptine d'été n°3/Rue des Cascades [1996]

2 comentarii:

Anonim spunea...

Asa am zis si eu cu pauza...Si uite ca inca n-a zburat cablu' de la net. Saptamana usoara sa ai! Macar tu....:-<

Anca Sandu spunea...

Mvai, la dracu' cu sesiunea asta!
Baftă la examene! :)

Eu... eu mă dau cu capul de pereţi la câtă treabă am. Deci să avem o săptămână uşoară. :P