28 noiembrie 2008

De ce?!... Uite de-aia!

Pentru că prezentarea de azi a fost un haos cap-coadă, noroc că a fost agitaţie şi nu s-a observat prea tare. Pentru că nu am avut gulaş. Pentru că nu a fost organizat. Pentru că simt că mor când îmi scapă ceva atât de insignifiant ca un rahat de prezentare de sub control.
Şi pentru că nu am ajuns nici să beau vinul fiert cu scorţişoară, nici să beau o cafea la Cafepedia, din lipsă de bani.
Pentru că mă simt ca după două luni de nesomn şi pentru că vreau cola şi cafea şi Red-Bull. Pentru că ieri am avut un soi de "close encounter" cu omul care a deschis o cale foarte importantă într-o oarecare instituţie de mare angajament. Prin "cale" înţelegeţi atât sensul propriu, de "drum", cât şi cel impropriu, de canal audio. Pentru că nu am putut să anticipez ce avea să urmeze şi pentru că nu îmi dau seama de ce. Ştiu că ăsta a fost un mesaj şi încerc să îmi dau seama care. Pentru că - exact ca în cartea Laurei Esquivel, "Tan velaz como el deseo/La fel de iute ca dorinţa",- nu reuşesc să rezonez cu ceea ce se întâmplă în jurul meu.

Pentru că primesc tot soiul de mesaje care s-ar vrea a fi pozitive, dar nu reuşesc să le descifrez. Şi - dracu' să le ia! - eram maestră la interpretarea mesajelor ascunse.

Pentru că astăzi ninsoarea mi-a udat părul şi pentru că m-am simţit tare bine în alea cinci minute de zăpadă. Pentru că vreau să ningă odată şi pentru că vreau să plec la Braşov sau la Sibiu sau la Timişoara sau la Arad vreo două - trei săptămâni, să uit de îmbulzeala din oraş.
Pentru că nu îmi mai găsesc muzica şi pentru că vreau ca cineva să poată să-mi spună de ce. Pentru că nici eu nu mai ştiu ce e cu mine şi pentru că vreau să aflu când se va termina tot rahatul ăsta de vreme. Pentru că zăpada mi-a făcut bine, dar apoi a fost frig...

Pentru că nu am mai vorbit cu unul dintre prietenii mei foarte buni de o săptămână. Pentru că simt că înnebunesc şi s-ar putea să am nevoie foarte curând de o cămaşă de forţă şi nişte pereţi căptuşiţi.
Pentru că astăzi cineva m-a lăsat să aştept vreo oră şi ceva nişte chestii ultra-urgente. Pentru că nu-mi place să aştept. Pentru că e nesimţire.

Sper că-mi va trece cu un pic de chill-out. Deşi am vaga impresie că nu.

Boozoou Bajou ft. Wayne Martin - Every Hour/Sinner's Lounge - The Erotic Sessions [2006]

3 comentarii:

luc spunea...

nici nu știu de ce am scris porcăria aia.nici nu știu de ce am completat porcăria aia.(la un moment dat eram something like "wtf,toată lumea are câte-o tâmpenie din asta!?"
era vreo 2 și eram obosită și a doua zi,adică..astăzi..m-am trezit la 8.și sunt obosităă.
și eram plicitistă și nu aveam chef să dorm.
(astea sunt câteva explicații tâmpite).
nu știu."de ce dracu vrea toată lumea să trăiască?"
nu știu de ce am scris porcăria aia.nu știu de ce îți las porcăria asta de comment.
scuze :) >:D<

luc spunea...

de fapt,chiar am o stare destul de ok.:D
dar îmi place să scriu prostii.

Anca Sandu spunea...

Draga, ma bucur ca iti sunt de folos.
Avand in vedere si luand in considerare ca si postul meu a fost plin de idioteniile ce mi s-au intamplat intr-o singura zi, se accepta si comentarii in aceeasi nota. :P

Bunica-mea mi-a dat un sfat cand mi-a gasit primul meu caiet A5 in care ma manifestam: sa scriu, orice ar fi si orice ar crede lumea despre ce si cum scriu eu.
Iar daca tie iti place sa scrii prostii, e ok. Serios. :*

Si btw, trage-ma de maneca-cand ma vezi. Mi se pare total aiurea sa ne trimitem emoticoane cand putem sa ne vedem pe bune. Numai ca eu sunt teribil de aiurita si sunt in stare sa nu o vad nici pe maica-mea pe strada. ;)