13 noiembrie 2008

Frig, frig, frig

Mda. Tocmai ce m-am întors de afară. Unde este un frig de-ţi îngheaţă fundul instant.
Cum naiba să reuşesc să-mi fie frig? Eu, care mai acum ceva timp, pe vremea asta umblam cu o chestie care cu mare dificultate se numea geacă, acum să mor de frig în haina de iarnă, cu fularul la gură şi cu cizmele în picioare.

Hai că mi s-au mai dezmorţit mâinile.
Revenind, nu ştiu ce dracu o să fac la iarnă. Când într-adevăr va fi frig. Când va trebui să stau prin staţii, pentru că autobuzele nu vor veni, blocate fiind din cauza zăpezii. Când va ninge şi mă voi uda.

"Here comes the rain again/Falling on my head like a new emotion"...

Dar nu, azi nu punem Eurythmics. O să punem tot In-Grid, mai ales că nu sunt singura care crede că se potriveşte de minune cu atmosfera asta.

In-Grid - Ne Me Quitte Pas/La Vie En Rose [2004]

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt nascut iarna si ma bucur de ger, frig sau ceata. Imi place zapada, imi place sa arunc cu bulgari sau sa-mi inghete nasul. Cand vad ceata, ma imaginez intr-un film de groaza. Imi amintesc mereu de iernile geroase de la tara cand stateam cu picioarele pe soba si ma uitam la TVR1(in alb si negru). Dar nah, s-a dus copilaria.

Anca Sandu spunea...

Si eu sunt nascuta tot iarna...
Da' nu-mi place.

Frumoasa copilarie!

maria spunea...

pe tine te enerveaza rau frigul asta, zau. da-l incolo, nu te mai gandi

Anca Sandu spunea...

*Anca is daydreaming of summer*