5 noiembrie 2008

Dor

Tare urăsc eu zilele astea în care ştiu că pot să mut Luna din loc (ha!), dar nu am timp.

Drept să vă spun, nu ştiu ce am săptămâna asta, pentru că adorm de pe la 10 şi mă trezesc la 7:30 - 8. Şi seara nu sunt în stare de nimic, şi dimineaţa mă simt de parcă aş fi alergat (zic şi eu) vreo 5 -6 km.

Nu ştiu ce să zic.

Mi-e dor rău de astă vară. E incredibil cum poate toamna să complice totul. Totul. Ştiţi la e mă refer când spun "totul"? La tot ce poate fi complicat.
Era simplu, era bine, nu erau atâtea lucruri care să fie urâte. Metaforic vorbind.
Vara. Mi-e dor.

Kings Of Convenience - Homesick/Riot On An Empty Street [2006]

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vara avea alt ritm, mai lenes. Acum simt ca trec zilele pe langa mine, desi am o zi de 14-16 ore. Parca ieri era septembrie si stateam cu burta la soare. Parca se accelereaza timpul toamna.

Anca Sandu spunea...

Da, exact. Se şi întunecă mult mai repede acum, poate şi de asta.

Of! Na, ca acum vine şi iarna. Apropo, am spus că am luat prima sticlă de cola cu Moş Crăciun pe etichetă şi că am vazut primul spot la Tuborg X-mas Brew? Nu.
Sigur vine iarna.