2 noiembrie 2008

Untitled

Se ştie că toamna nu-mi place. Dar ziua de 1 noiembrie a fost superbissimă. M-am plimbat îmbrăcată exact aşa cum eram şi astă-vară. Adică în tricou şi blugi. La un moment dat începuse să şi plouă. Şi era o ploaie din aceea care ar vrea să fie caldă şi nu o lasă frunzele căzute...
Prea frumos.

(trei steluţe)

V-am zic că îmi plac ardelenii? Dacă, nu aflaţi acum. Nu, nu bărbaţii ardeleni. Ardelenii şi ardelencele.
La modul general. Sunt simpatici. Sunt binedispuşi. Sunt calmi - mereu. Şi, oricât ar fi stat în Bucureşti, tot mai păstrează ceva accent. Minunaţi oameni.

(trei steluţe)

Azi plec un pic până la Policiori. Îmi place extrem de mult locul ăla. Sunt dealuri, e vânt. Cel mai important - sunt prieteni. Mă duc să mă simt bine. Mă duc să stau. De vorbe, de muzici.

U2 - Beautiful Day/All That You Can't Leave Behind [2000]

2 comentarii:

Anonim spunea...

asa e noi ardelenii nici de vrem nu scapam de "ioi" si "serus" si "fain"...etc :))

Anca Sandu spunea...

Sunteti mandrii de voi!