3 noiembrie 2008

Garden work

Ieri am avut o zi superbă.
Prieteni, departe de Bucureşti. Soare şi vânt cald. Şi muncă!

De ce zic muncă? Pentru că am măturat curtea de frunze. Am încercat eu cu mătura, dar am ajuns tot la greblă. Şi mă simt ca după trei antrenamente de baschet, două de volei si 5 km de jogging.
Nu, nu am terminat de dus la foc toate frunzele (focul era pe proprietate, undeva mai în deal).
Ştiu că mai am spate doar pentru că îl pipăi şi pare să fie la locul lui.

Peisajul e superb. Zona în sine este minunată, dar copacii roşii în soare... Na, că nu mai am cuvinte.

Mai ştiu că asta a fost ultima mea zi de toamnă. De toamnă cum îmi place mie, zi în care să fie 20 de grade, soare, să stau în tricou.

Tare frumos...

Sarah Brightman - It's A Beautiful Day/Harem [2003]

Niciun comentariu: