2 decembrie 2008

Blogger sucks!

A început să mă enerveze rău de tot platforma asta. Pentru că dă tot soiul de erori, pentru că are configuraţia făcută cu picioarele, pentru că nu te lasă să moderezi comentariile cui vrei tu.
Să detaliez: cred că ştiţi că la postările mai vechi de o zi am moderarea activată, tocmai pentru că mi s-a întâmplat să primesc ceva comentarii la articole foarte vechi, iar eu să nu le văd decât foarte târziu. Asta fiind singura metodă de (oarecare) control, am zis să o aplic. Numai că ia toată sponaneitatea care se produce şi, mai presus de toate, devine foarte enervantă dacă ai un dialog cu cineva prin intermediul acestora. Al comentariilor, zic
La un moment dat, când încă mai studiam setările de la Blogger cu sârg, era o opţiune de genul "useri ale căror comentarii le acceptaţi din start". Bine, formularea nu era aşa, dar esenţa suna la modul ăsta. Mă uit acum câteva minute după opţiunea asta, ia-o de unde nu-i. Şi da, am Bloggerul în română. Nu mă întrebaţi de ce, că nici eu nu am aflat.

Stăteam şi mă gândeam cum ar fi dacă mi-aş lua domeniu. Că deja mi se pare prea mare tevatura să mă mut la wordpress şi după aia să fac mişcarea cu domeniul. Vise, taică, vise...

Revenind la subiect: cine ştie cum dracu' pot să fac să-mi scutesc anumiţi cititori de moderarea comentariilor pe care aceştia le lasă?
Asta presuspunând că pot, desigur.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi ca are o optiune prin care sa iti trimita un mail de fiecare data cand primesti un comentariu nou. Cat despre domeniu, fara suparare, dar momentan nu cred ca e cazul.
Wordpress insa, mi se pare o varianta foarte misto

Anca Sandu spunea...

Stiu ca inca nu e cazul de domeniu.

Cat despre schimbarile astea, stai sa vad cum stau cu timpul si cu nervii.

Anca Sandu spunea...

P.S.: Am rezolvat :D

Anonim spunea...

Eu zic sa treci pe wordpress si domeniu propriu. Poti face import usor.

Anca Sandu spunea...

Am studiat deja problema cu importul, numai ca, asa cum a intuit si DeBlog, inca nu e suficient trafic care sa justifice domeniul.