12 decembrie 2008

Diverse păreri şi opinii

Uite, cineva îmi zice că sunt am idei prea fanteziste şi prea rupte de realitate. Ok, asta e realitatea în care trăiesc eu; e adevărat, mă lovesc de multe lucruri zilnic, dar încerc să le ignor pe alea neplăcute ca să nu mă enervez degeaba. În fine, nu o să încerc acum să mă justific, n-are nici un rost şi nu ştiu câţi ar înţelege.

Bine, îmi este şi foarte somn, iar mâine am de dat un examen pentru care eu nu am învăţat NIMIC. Se presupunea că trebuia să ştiu vreo trei timpuri verbale plus mult, foarte mult vocabular. Sfânta ultima sută de metri...!

Şi ceea ce mă doare pe mine cel mai tare: nu mai am cola. Deloc. E crâncen, nu ştiu dacă aţi experimentat vreodată starea aia de ameţeală şi de somn şi de incapacitate de te concentra la ceva, orice.
Concluzie: iar am trei tone de treabă pentru azi (mai degrabă mâine) şi iar nu am când să le fac. Cine mă ajută cu o zi de 36 de or (măcar)?

Nouvelle Vague - This Is Not A Love Song/Nouvelle Vague [2004]

12 comentarii:

Anonim spunea...

eu nu beau cola:|
dar, dak raman fara apa mooooooorr;))

Anca Sandu spunea...

Cola, cola, cola, colaaaaaaaaaaa!!

Uite un om sanatos (la minte) :P

Cetateanul Popescu spunea...

Hmm... de cand te citesc nu pot sa spun ca mi-ai parut "rupta de realitate". Copilaroasa uneori, da; visatoare alteori, iar da; naiva pe alocuri, sigur. Dar "rupta de realitate" sigur nu.

Rupe-te, in schimb, de colele-astea. Daca ai sti ce stiu eu despre ele, le-ai arunca imediat la gunoi. Vrei sa stai treaza? Mate (nu matematica, are un accent pe e) sau ceai negru. Si sunt si sanatoase.

Anca Sandu spunea...

Copilaroasa, visatoare, naiva. Daca tu zici, eu te cred. :D

De obicei beau cafea, cafea, multa cafea. Da' de vreo... trei saptamanai incoace, nu prea am mai avut timp sa imi fac; si daca as fi avut timp, tot mi-ar fi fost foarte lene. Asa ca am trecut la cola.
Stomacul meu reactioneaza la fiecare inghititura de suc si tocmai de asta m-am si lasat asta-primavara de sportul asta. Uite ca m-a tinut ceva luni, am trecut printr-o mare excursie fara sa beau cola si sunt tare mandra de chestia asta. Da'...

Cineva facea misto de mine azi si-mi zicea ca pana si tutunul e mai sanatos decat cola... ;)

maria spunea...

aoleu ce examene ai sambata? si nu stiu daca tutunul e mai sanatos deat cola, stiu ca de cola m-am lasat usor

Anonim spunea...

alege o bautura carbogazoasa f dulce...apoi bea cola..poate nu-ti va mai placea....macar incearca..XXX

Anca Sandu spunea...

Examen de absolvire. La Institutul Cervantes.
Porque yo he aprendido de hablar español. :D

Nici una nu e sanatoasa, daca e sa o luam asa... Faceam si eu o comparatie.


S-a notat ca eu nu raspund comentarriilor anonime???

maria spunea...

follow the leader, bravo. eu fiind liderul in a nu raspund comentariilor anonime :) bafta la examen

Anca Sandu spunea...

Ah, deci de la tine am preluat ideea, nu??
Sa fie, sa fie. Oricum no conteaza nota, ca doar nu-s prosti sa nu te lase sa te duci la cursuri (si sa le dai bani) daca nu treci examenul. ;)

Anonim spunea...

Nimic, dar nimic nu se compara cu Pepsi inainte de examen! Muah! Como para chuparse los dedos, nu?. Inceraca "Friday night, saturday morning", tot de la Nouvelle vague. E bestiala.

Anca Sandu spunea...

¡Hay!, Flavia, como desirtelo... Mi-a fost dor de tine, bre!

"Too drunk to fuck" reflecta muuult prea bine starea mea (ba nu, a noastra ;) ). :P

Anca Sandu spunea...

Iar hay-ul ala trebuia sa fie AY.

La dracu'!