7 decembrie 2008

Too drunk to say "Happy Birthday"

În seara asta, m-au cuprins nişte sentimente oarecum contradictorii. Pentru că ascult de o jumătate de oră "Too Drunk To Fuck" a celor de la Nouvelle Vague şi pentru că am băut (doar) un pahar de vin alb. Şi pentru că azi mi-am luat o Peroni, uitând cu desăvârşire de faptul că mai am una în frigider. Şi aş bea-o, dacă aş şti că nu mă fac mangă de la combinaţie.

*Recomandare pentru Doamna Mama: închide ochii când citeşti asta.*

Pe de altă parte, azi e mare zi mare, dat fiind că Doamna Mama îşi sărbătoreşte ziua de naştere. Mbun.
Are mână la scris, mai comentează din când în când pe aici. Rar şi bine şi mişto. Şi, pentru că am fost în pană de fonduri (şi încă mai sunt, da' a trecut urgenţa), am zis că i-ar sta bine printre noi, ăştia de batem câmpii pe bloguri. Deeeeeci... o mare operă de un mare angajament.

*Acu' poţi să-i deschizi*

Blogul încă nu e pus la punct, mai e de lucru la tehnic, dar ne descurcăm. A propos, de mâine mă apuc să predau Wordpress. Cu tot cu interfaţa nouă, pe care nici eu nu am studiat-o decât în treacăt.

*Acum chiar te rog să deschizi ochii*

De ce?
Pentru că e omul de la care vreau să învăţ să iert. Pentru că ştiu şi ştie ce, cum, cât, unde şi când poate. Atunci când a aflat de blogu-mi, s-a apucat instant de citit şi alte bloguri. Şi am avut supriza să-mi spună cine cu cine s-a mai certat.
Pentru că face cel mai bun pui cu lămâie. Pentru că ştie tot ce mişcă (şi am constatat lucrul ăsta laolaltă cu încă o persoană). Pentru că e cea mai eficientă alarmă care s-a inventat până acum - funcţionează chiar şi de la distanţă, prin telefon. Pentru că încă îmi mai ia Kinder Bueno.
Pentru că ne certăm ca-chioarele, cu săptămânile. Pentru că poartă tot soiul de briz-brizuri funky. Pentru că ne strigă lumea pe stradă "Fetele! Nu luaţi nişte flori?". Pentru că are cea mai mişto limuzină, un Tico respectabil căruia i se aburesc geamurile şi pe care eu trebuie să le şterg.
Pentru că prăjeşte cartofii foarte repede.
Pentru că ştiu că am exasperat-o cu muzica. Nu suportă başii şi mi-a luat căşti. Care s-au stricat (mesaj subliminal).
Face cea mai bună zacuscă de capia din oraş (pariez pe ce vreţi voi). Câinele, Chester, e cel mai fericit când pune la fiert oala de 10 litri (e câine, nu pisică). Iar motanul, Piţu, (v-am zis de el?!?) doarme mereu la ea în pat.

De aia. Că-i maică-mea. Sâc, sâc sâc!

8 comentarii:

maria spunea...

bravo anca, frumos, sa-ti traiasca

Anca Sandu spunea...

Sa ne traiasca, [virgula] ca cica de azi s-ar apuca de scris. ;;)

Anonim spunea...

Foarte frumos!
Sa-ti traiasca si sa o faci fericita!

Anca Sandu spunea...

Hehe... Pana una - alta, ea m-a facut pe mine. ;)

Anonim spunea...

Nu e frumos sa ma faci sa PLANG!!!!
Nu e frumos sa faci oamenilor cadouri care presupun MUNCA!!!!

Anca Sandu spunea...

Deci.
Io nu am vrut sa te fac sa plangi. Acu'...

Munca?! Munca e la inceput, da' sa vezi dupa aia ce misto e!

Anonim spunea...

Draga Anca,
Voiam sa postez un comentariu pe pagina Doamnei Mama si nu reusesc! Vreau sa-i spun ca imi place ce scrie si trebuie sa continue! Poate reglezi tu nitel din butoane si reuseesc...Ce zici?

Anca Sandu spunea...

Stai linistita, comentariul tau va aparea atunci cand va fi aprobat.
Si-a activat moderarea comentariilor, iar tema aia de Wordpress e ceva mai ciudatica, asa ca nu-ti apare mesajul acela cu "Your comment is awaitng moderation".
Stai calm, o sa apara! ;)