9 decembrie 2008

Some really big issues

Hai că am revenit la starea mea obişnuită. Adică mi-e somn de nu mai pot şi vreau să mă cuibăresc sub pătură, eventual la el (girlish stuff) în braţe, că mi-e prea frig ca să mai pot gândi.

Mi-ar plăcea să fac ziua să aibă 36 de ore, ca să pot să termin şi eu ce am de făcut şi să apuc să vorbesc cu toţi prietenii mei (nu-mi place să neglijez pe nimeni). Şi, plus de asta, aş mai avea timp de ceva somn. V-am zis că mi-e somn.

Mbun. Trebuie neapărat să mă las de cola, nu se mai poate aşa. Asta ar însemna să fie a doua oara când mă las. Urăsc sintagma asta, "să mă las de cola", dar e purul adevăr.
Primăvara trecută, eram la porţia de doi litri pe zi. Am reuşit să nu mai beau (oribil sevrajul, a propos), iar acum am început cu câte o sticlă de jumătate, din lipsă de ceva acceptabil la chioşc. Am continuat cu o sticlă de doi litri luată aşa, de pamplezir, iar acum iarăşi sunt cu sticlele de cola după mine. Ceea ce nu-i bine deloc.

Foarte mişto coloana sonoră din Madagascar 2. Nu am văzit filmul, dar mi-am coloana sonoră şi este DEMENŢIALĂ. Orchestraţii, voci, tot ce vrei şi ce nu vrei. Semn că se poate.

Mă duc. Am treabă!

Koop - Drum Rythm (Music For Ballet Exercises)/Future Soounds Of Jazz Vol 11 [2008]

4 comentarii:

Anonim spunea...

Am fost si eu dependent. M-am lasat acum mai bine de 2 ani dupa un exces de aproximativ 2L. M-a lovit rau in stomac si de atunci am trecut pe ceai verde Lipton, ocazional vin. Dependent de ele acum.

Anca Sandu spunea...

Stomacul meu deja e facut prastie, nu prea mai am ce sa recuperez din el.

Ai zis cuvantul magic, "vin"... Vin fiert cu scortisoara ACUM!

Anonim spunea...

Mmmmmmm. Si eu sunt, cate o sticla sau 2 de cola la 1L pe zi si eu chiar nu am voie.Am probleme naspa de fiere si cand combin prea mult Mc si Cola am crize de fiere. Si renuntasem fara sa planuiesc la Mec, craaap.

Save water. Drink beer, vodka, wine, whiskey.

Toate cele bune,

fata-care-te-a-salutat-azi-cand-erai-la-"studioul de muzica"- al liceeului-inainte-de-logica!

Anca Sandu spunea...

Red wine with cinnamon. Only in Antic.

Cine stie, cunoaste.

Fiere de la varsta asta??? Craaaap!