6 decembrie 2008

De Moşu'

Afară-i aşa mişto şi aşa de cald, încât la un moment dat mă gândeam că trebuie să mă uit să văd ce tricouri mai am disponibile. Panatalonii de in, sandalele... Mai e un pic şi vine vara.

Până când m-a întrebat cineva ce vreau să-mi aducă Moşu'. Iar Moşu' vine doar iarna.

  • Kinder Bueno, Heidi cu miere şi nuci. Din belşug.
  • illycaffe. Mult, mult, mult.
  • Vară, pe bune şi nebune.
  • Chance. Chanel. Parfumul de care m-am îndrăgostit.
  • Josh Martinez - "Midriff Music". Şi multe alte muzici.
  • El.
  • Putere să schimb ce-i rău.
  • Un obsedat simpatic.
  • Înţelepciune.
  • Toţi, aici, mereu.
Cer multe?

Bob Marley - Forever Loving Jah/Uprising [1980]

LE: Nu mai vreau veşti din astea.

LE 2: Acum am văzut că articolul apăruse din data de 5.12, deşi eu îl setasem pentru 6.12. Fuck Blogger.

4 comentarii:

maria spunea...

si, ai primit?

Anca Sandu spunea...

Doar ciocolata. Semn ca tine la dimensiunile mele.

Steffanner spunea...

Nu te bucura prea tare de vreama calda ca se anunta o iarna serioasa, tarzie, dar serioasa..de fapt nu tarzie..ca naiba e abia 6 dec...tot timpul din lume sa vina...in fine ideea e ca ar fi bine sa lasi sandalele acolo unde sunt acum :))

Anca Sandu spunea...

La marele party de saptamana trecuta zic ca au stat foarte bine. :P

Le las, le las...