20 decembrie 2008

Cărţi, cărţi, multe cărţi

Ca să sărbătoresc nu-se-ştie-ce, ieri m-am dus să mă plimb prin oraş, după cum anunţasem acum câteva zile. Şi am cheltuit un milion juma' (vechi) pe patru cărţi.
Dar nu despre cărţi vreau să vorbesc în partea asta de articol, ci despre muzica din librării (e boală grea).
În fiecare librărie în care am intrat (nu am făcut nimic altceva toată ziua) şi la The Body Shop (deh...!) erau numai colinde. Dacă nu am ascultat melodiile alea de două ori pe fiecare în parte, nu am intrat în nici o librărie.

Şi dacă vine Crăciunul ce?! Eu nu vreau să ascult colinde, sunt mereu aceleaşi (!!) şi, oricum, nu îmi mai spun de foarte multă vreme absolut nimic.

Altfel, am cheltuit o căruţă de bani pe patru cărţi. "Lolita" lui Nabokov (de la Sadoveanu), Nina Berberova - "Acompaniatoarea" şi Anais Nin - "Incest" de la Humanitas şi F. Scott Fitzgerald - "This Side Of Paradise", de la Anthony Frost. Deci am mai tăiat patru de pe listă. Şi am adăugat alte 15 - 20.

V-am zis că mă apuc să învăţ rusa?

8 comentarii:

Anonim spunea...

Ee da` chiar asa.. ar trebui sa apara colinde noi. Sa se compuna dom`le!Aloo Moga..Moculescu?! Comentariul trebuia sa se 'lege' de carti:) Lolita, Acompaniatoarea, Incest?..uhm in ce registru..ti-a scapat Eugenie/Sade:)) Rusa placuta:D

Anonim spunea...

NU. E pur si simplu agasant. Inteleg spiritul sarbatorilor, totusi! De ce trebuie sa fie colinde pana si la Mec? :| Si de ce nu colinde si vara? Ca oricum nici acum nu e zapada.

Anca Sandu spunea...

Atropine, da, e un registru al naibii de placut. Imi pare rau ca nu am apucat sa imi iau si "Jurnalul unui seducator" al lui Kierkegaard - dupa cartea asta plecasem de fapt.

Moga si Moculescu someaza rau de tot in perioada asta. Iar de Hrusca sa nu aud!!!!!

Bai, Usturoi, cica e cu spiritu' lu' peshte, fii mai bun, fii adevarat. Sarbatorile viiiiiiiiiin!
A propos, eu cica marti ma duc sa iau ultimele cadouri. :D
Spuneti-mi ca nu sunt nebuna.

maria spunea...

auzi, nu vrei cand vrei o carte sa iti imprumut eu daca am? ca sa msi faci economii? altfel de acord cu colindele. mai ales ca dintr-o baza de selectie imensa, iti baga pe gat 2 sau 3 "hit-uri"

Anca Sandu spunea...

Comme tu veux!
Intr-un mod foarte ciudat, numai prietenii cei mai buni s-au oferit sa-mi imprumute carti...

maria spunea...

atunci astept lista

Anonim spunea...

nu stiu ce aveti voi cu colindele??? doar in asta consta spiritul sarbatorilor...eu asa cred si normal ca sunt aceleasi si dak nu va palc astea si vreti altele apucativa de compus colinde....

Anca Sandu spunea...

Mă gândeam să şterg comentariul ăsta, doar e anonim, dar l-am lăsat pentru că este o mostră de impecabilă limbă română.

De când nu se mai fac orele de română??