24 decembrie 2008

I wish you a Merry Christmas!

O să uit de faptul că nu mi-am intrat în starea de Crăciun, o să încerc să uit că vine sfârşitul de an şi eu nu m-am văzut cu unul dintre ardelenii mei preferaţi, o să trec peste toate.

Vă doresc să aveţi parte de cel mai frumos Crăciun, alături de cine vreţi voi, cu toţi prietenii alături.
Maria, APP, Popescu, Miruna - cu care nu am mai vorbit de un car de vreme, Raluca, Andrei, Bogdan - să vă aducă Moşu' ce vreţi voi!

LE: Cea mai mişto muzică de Crăciun - AC/DC. Asta ca să nu ziceţi că aţi rămas fără muzici.

18 comentarii:

Anonim spunea...

Eu mi-am intrat in starea de craciun, motiv pentru care injur tot ce ma inconjoara de toti mortii si ranitii...

Sper sa te bucuri de craciun si sa primesti cadouri...

Anca Sandu spunea...

Tu... tu esti mai special, asa! :D

Sa stii ca au venit cretinii aia cu tobe si la mine.
Ieri. In timp ce dormeam.

Anonim spunea...

Ma bucur pentru tine :)) De fapt ma bucur pentru mine, ca nu sunt singurul

Anca Sandu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anca Sandu spunea...

Eu stateam si boleam din motive oarecum tehnice si ma trezesc ca imi bubuiuau creieri in ritm de capra :D
A fost sublim.

Anonim spunea...

Tin sa te anunt ca la ora la care dau commu asta vecinii mei dau cu bormasina in pereti x(

Anca Sandu spunea...

Mwuhahaha. Ceva AC/DC de consolare nu ai?

Anonim spunea...

LA MULTI ANI SI TIE! CRACIUN FERICIT SI MULTA IUBIRE...CA-I MAI BUNA DECAT TOATE...DEOCAMDATA ;! (chiar daca n-am reusit sa mai vorbim sa stii ca te-am urmarit pas cu pas :) - pupici!)

Anca Sandu spunea...

Iti multumesc, sa ai ai parte de tot ce vrei tu! :*

maria spunea...

hai, hai, ca e frumos. sarbatori fericite sa ai

Anonim spunea...

TZA TZA TZA Capritza tza
TZA TZA TZA Capritza tza :))

Joking. Starea mea de sarbatoare consta in dublarea meselor ca si cantitate. Un Craciun fericit tuturor

Anca Sandu spunea...

Maria - Ce, am zis eu ca nu e frumos??

Vorba lui Bogdan, tzatzatza capritza tza!

Deja mi se aopleaca numai cand ma gandesc la MIRSOUL de carnati si sarmale si alte d-astea. Deci la mine e mai usor.
Sfanta carne de pui!

Ce v-a adus mosu?

Anonim spunea...

Ce mi-a adus si acum un an, ce mi-a adus si de paste si ce mi-a adus si de ziua mea. Exact, nimic!

Anca Sandu spunea...

Mai omule, tu esti cam depresiv. Ia baga un vin fiert, sa vezi cum iti trece!

P.S.: Da' ai fo' cuminte??

Anonim spunea...

Cuminte n-am fost. Depresiv sunt cu fiecare ocazie speciala in care oamenii se bucura de ceva iar vinul fiert ma face sa vomit...

Şi nu, n-am fost cuminte dar şi când i-am cerut moşului din sufragerie nişte bani mi-a zis că nu îmi da, pentru că îmi iau droguri, ţigări sau alcool. CAnd eu de fapt aveam si tigari si bautura... Cum e asta? Tu n-ai fi depresiva daca ai stii ca parintii tai te considera drogat, fumator si alcoolic?

Anca Sandu spunea...

Ba da, as fi mai mult decat depresiva. Si, sa fiu in locul tau, as cauta sa scap de acolo.

Si totusi, nu exista nimeni care sa te faca sa razi?... :|

Anonim spunea...

Hm.. sa rad de el/ea sunt mai mult care sa ma faca sa ma simt bine si sa rad nu prea...

Anca Sandu spunea...

Nu stiu de ce, dar mi se pare ca tu te complaci foarte mult.

Iti spun sincer ca, daca eram in locul tau, cautam sa ma deconectez cumva de la atmosfera aia hidoasa, incercam sa fac orice, sa rad, sa ma simt bine, sa beau cafea, sa fumez, orice...

De ce nu incerci sa discuti cu ei?


Stiu ca, in momentul asta, sunt o mare ipocrita dandu-ti sfaturi, dar - te rog! - fa ceva!