1 decembrie 2008

Nebunii ani

O premieră: prima petrecere de la care am plecat pentru că nu mă mai ţineau picioarele. De menţionat că sunt genul care dansează câte cinci - şase ore fără să stea jos.

Am nişte dureri de ceafă de îmi vine să mor. De mers nu mai pot să merg, iar genunchii mei sunt praştie. Pentru că am privit lumea de la 1.70 m plus încă 10 cm ale tocurilor.

Încă nu am poze, dar imediat ce primesc, promit să vă pun câteva, pentru că ştiu că am fost de milioane. Sâc!


"Pentru că sunetul ajunge/Din difuzoare până-n sânge,/Pentru că inima ta moare/Atunci când sunetul dispare"...

4 comentarii:

Kiki spunea...

Anca ai aratat super aseara deci chiar mi-a placut.
stiu ca stii asta :))
dar nu strica sa-ti mai zic odata ;)

>:D<

Anca Sandu spunea...

Sa-mi traiesti, Kiki, da' am si eu o curiozitate.
Tu pe unde naiba ai fost, ca io nu te-am vazut decat o data. :">

I know you know I know.

Am asa o pofta de narghilea... ;)

Anonim spunea...

Pai si pozele? Vad ca e deja una, dar e destul de mica. More, pls!!

Anca Sandu spunea...

Inca nu le-am primit pe toate :)