29 august 2008

And who the fuck is he?!

Deci cine dracu' e Caiac?! Că nu am înţeles. Ceea ce am înţeles şi mi s-a părut strigător la cer e că nişte jurnalişti, printre care şi Loredana Chimoiu de la Antena 1, erau cât pe ce să fie călcaţi cu maşina de nişte băieţi cu BMW din cortegiul funerar de 2000 de persoane al lui Caiac. Şi tot nu am înţeles cine naiba e nenea ăsta.

***
Într-un sat (nu am reţinut unde), fata de 16 ani a unui nene a plecat cu iubitul "rrom" într-un alt sat. Nenea tata lu' don'şoara a chemat poliţia pentru a-şi aduce "fetiţa" acasă. Iubitul e plin de tatuaje, de haur, de gel, are maioul ridicat. Mama fetei plângea din cuză de părere de rău pentru satisfacerea tuturor mofturilor don'şoarei.
Nu vreau să judec pe nimeni. Pun însă o întrebare: ce ai păzit 16 ani? Porcii şi găinile din ogradă?

***
Din lipsă de altceva mai bun de făcut, am început să ascult VibeFM pe internet. Şi fac o observaţie: toate stream-urile radiourilor de top (21, Pro, Europa) furnizează şi artistul şi numele melodiei. La fel se întâmplă şi la stream-ul ProFM Dance. Ştiu că Vibe e la început, dar nu se poate face aşa ceva şi aici?

***
Din întâmplare, am nimerit pe Euforia TV, unde tocmai ce se desfăşura o emisiune (bănuiesc că se voia a fi un "show") intitulată "Metrosexualul". Să vă descriu ce se întămplă acolo.
Se ia un băiat (nu pot să spun "bărbat", pentru că mi-aş jigni cititorii) care arată ca dracu', e vai mama lui, insipid, incolor şi inodor. Se iau nişte "vedete" (aşa am aflat că vestita trupă a anilor '90 Body&Soul încă mai există) care îl vor însoţi pe metrosexualul în devenire la diferite tratamente de înfrumuseţare. Mda. Prima oară îl duc la cosmetică. Eu deja eram în extaz, credeam că îl duc la epilat. Dar nu, doar un masaj, nu mai ştiu ce mască, tonic şi cam atât. Vax!
Mai departe, îl duc la coafor, cică. Unde un nene cu burtă şi tricou mulat pe burtă (dacă aşa arată un metrosexual, atunci România în sine e un metrosexual) îi zice insipidului nostru băiat că are mătreaţă. Şi îi face nişte masaj. Şi îi dă cu nişte gel prin freză, asta aşa, ca pentru mătreaţă, bănuiesc.
Pe sistemul "Ce îi lipsteşte metrosexualului: unghiile tăiate la picioare", îl duc pe săracu' specimen la pedichiură. Unde i se plânge bietei femei care a trebuit să se ocupe de el că îi transpiră picioarele. Mi-a plăcut replica tipei, a zis că ea nu poate să se ocupe de acest aspect, dar să se ducă totuşi pe la farmacie. Şi să treacă mai des pe la ea, că are gambele încordate. Am uitat să vă spun, i-a făcut şi masaj.
Ok, acum că avem un metrosexual ferchezuit şi cu unghiile tăiate, zic că ne trebuie şi nişte ţoale. Şi băieţii de la Body&Soul, care erau un fel de gazde, dacă mă înţelegeţi, îl întrebă pe băiet ce haine îi plac. Răspunsul, citez: "Să fie mai pe stilu' lu' Aşăr, aşa!", unde aşăr este scrierea fonetică a cuvântului "Usher". Mbun. Şi îl duc la Famous Brands (parcă) şi îl îmbracă.
Poate sunt eu defectă (nu poate, sigur), poate sunt demodată, poate sunt o babă care a rămas în urmă cu tendinţele. Dar săracu' arăta ca scos de pe Dâmboviţa. Ce legătură are un palton cu nişte pantofi din aceia de sport cu botul rotund, care se poartă acum?! În fine, mie mi s-a părut că arăta ca dracu. Da' e o părere neavizată...
Şi acum vine cea mai mişto fază a emisiunii. Cică un metrosexual trebuie să ştie să danseze dansuri de societate. Mwuhahahahahaha. Spasme de răs, nu alta. Şi îl duc la lecţii de dans. Unde îl pun să danseze n-o să ghiciţi ce. VALS! Bine că nu l-aţi văzut cum se mişca! Deja nu mai puteam de râs, leşinam dacă nu schimbam postul.

***
Pun o întrebare pe care am mai pus-o şi ieri. De ce trebuie să ne bălăcărim în halul ăsta? Nu uitaţi, emisiune era difuzată de Euforia TV, post dedicat femeilor. Şi eu, femeie, cam ce ar trebui să înţeleg din tot circul ăsta?! Că există bărbaţi care se supun aceloraşi chinuri la care ne supunem şi noi? Şi cam ce chin ar fi un masaj facial, a propos? Şi de ce să văd transformarea unui puştan în metrosexual?!
Ce rost are toată parada asta? E exact aceeaşi situaţie ca şi cea a homosexualilor. Eu nu am urlat pe stradă că sunt heterosexual. Şi nici nu o voi face. De ce trebuie să vină cineva să facă paradă că e homosexual sau metrosexual? Ţine de intimitatea fiecăruia, de alegerea fiecăruia. De ce, de ce?

Niciun comentariu: