20 august 2008

Azi

Am fost la prietenii de la Policiori. Ei sunt mai frumoşi, mai entuziasmaţi şi mai fericiţi ca niciodată. E tare bine să vezi oameni care-şi realizează visele...
Întru sărbătorirea acestora am dat pe gât nişte mici, gătiţi excelent de către bucătarul şef. Da' mi-era foame şi am mâncat cu poftă, şi acu' mi-e rău de nu mai pot.
Drept pentru care nu sunt în stare de nici un soi de filosofie.

Ştitţi de mă uit eu la Jay Leno? Pentru că întotdeauna am văzut numai artişti foarte talentaţi la el în emisiune. Şi cea de aseară nu a făcut excepţie.
Priscilla Ahn, o minunată tânără (dacă nu e bătrână, atunci e tânără) cu o superbă voce, o chitară şi o muzicuţă fermecate. Genial! Căutaţi-i pe net melodiile, sunt superbissime. Site-ul ei - chiar aici.

Priscilla Ahn - Dream/A Good Day [2008]

Niciun comentariu: