16 august 2008

În ce direcţie e imposibilul? Unde se termină vântul?

După articolul de ieri, din care - pun pariu- nimeni n-a înţeles nimic, simt nevoia de ceva mai concret. Nu cu mult. În limitele acceptabile.

Mereu mi s-a părut că alerg după imposibil. După absolut tot ce e imposibil. După absolut.
Ştiţi cum aleargă sportivii la proba de 10 000 mii de metri? Anuranţă, anduranţă, sprint. Victorie, dacă au gena de câştigător. Înfrângere, dacă sunt ghinionişti.
Cam aşa alerg şi eu. Şi nu ştiu dacă e în van, dacă alerg în direcţia bună.
Chiar, în ce direcţie e imposibilul?

Îmi place să spun că "le vent nous portera". Şi mi-ar plăcea să ştiu până unde, până când, până cum. Şi de ce, şi ca să ce. Şi îmi spun că vreau să ştiu totul, absolutul, infinitul. Asta ar însemna să ştiu unde se termină vântul.
Chiar, unde se termină vântul?

Taxi - I Just Can't Win/Blue Zero One [2001]

P.S.: Mă întreb câţi dintre voi înţeleg ce vreau eu să spun aici. Şi mă întreb, şi tot mă-ntreb, şi nu găsesc răspuns...

Niciun comentariu: