7 august 2008

Jurnal de calatorie - partea a X-a

Astazi – Pompei.
E cumplit acolo. Daca va duceti, duceti-va dimineata, cu o sticla foarte mare de apa, o sapca si multa vointa. O sa aveti nevoie.

Situl e enorm. E nevoie cam de vreo trei – patru zile ca sa vezi tot si nici atunci nu apuci sa stai si sa analizezi in profunzime. Eu am stat vreo doua ore si jumatate, ca de atat am avut timp. Nici nu puteam sta mai mult, pentru ca soarele te tampeste. Literalmente.
E senzational sa mergi pe strazi vechi de acum aproximativ doua mii de ani. E covarsitor sa vezi fresce atat de vechi. Si doar acum constientizez.
Am vazut si cateva mumii. E impropriu spus mumii, pentru ca sunt mai mult pietrificati, dar sa le spunem asa. Toti, dar absolut toti, erau cu mainile la ochi. Si stateam si ma gandeam cat de dur e modul asta de a muri: stii ce se intampla, stii ca nu ai cum sa scapi. Vezi cum vine lava si nu ai ce face. Oribil.

In autoacar am dormit de am facut gaura in scaun. Vorba unui securist, am avut o luna de foc. Mai intai cursul de spaniola si acum nebunia asta.

Acum sunt pe vapor; pe teritoriu grecesc. Am mancat tzatziki (Doamne, ce bun era, pacat ca n-am putut sa-l mananc pe tot) si am fost si in asa-zisul Duty Free, de unde am achizitionat traditionala cutie de After Eight (cea mare, de 400 de grame, sa-mi ajunga).

Maine – Corfu.

Succesuri!

Niciun comentariu: