1 august 2008

Jurnal de calatorie - partea a IV-a

Iarasi nu mi-am luat manuscrisul la mine, asa ca va redau din memorie intamplarile zilei de astazi.

Micul–dejun – ca de obicei la italieni; croissantul, cafeaua si atat. Cafeau – oribila. Nici macar Lavazza, ce sa mai zic de illy...
Am plecat inspre Milano.
Orasul asta e superb. E magnific. Domul iti taie respiratia. Aleea pentru pitzipoance are si ea o arhitectura deosebita. Trebuie sa ma intorc si aici. Nu imi place sa ma intorc, mi se pare ca involuez (asta e principiul), dar sunt cateva locuri unde TREBUIE sa ma intorc: Bucovina, Viena. Si adaugam pe lista Milano.

In dom am intrat cat sa fac cateva poze. Nu am apucat sa urcam in turn, pentru ca ne-am pierdut de ghida. A intrat prima si dusa a fost. No comment.

Mai apoi, Torino. E un oras ORIBIL. E jegos, e pustiu.
Am mers la Domul din Torino, acolo unde a fost expus Giulgiul lui Iisus. Biserica era frumoasa, iar Giulgiul nu va fi expus decat in 2025, an jubiliar. Oha.

Acum am ajuns intr-o lcalitate pe langa San Remo, Loano, pe Riviera Ligurica.
In camera nu avem aer conditionat si, ca atare, facem un pic de sauna. Deja imi vine sa lesin.

Dar, daca ies din hotel, vad marea. Si e prima oara pe anul asta cand o vad.

UPDATE: Prima plimbare pe malul marii de anul asta. Acum sufar si mai tare; nu cred ca mai ajung. Marea e atat de calda si mi-a parut atat de rau ca nu mi-am pus costumul de baie pe mine inainte sa plec…
VREAU LA MARE!!!!!

Niciun comentariu: