5 august 2008

Jurnal de calatorie - partea a VIII-a

Tot Roma. Am mers de ne-a venit rau. La propriu.
M-am ales cu multa cultura generala si cu o basica sparta intre degetele de la picioare. MISTO!

Santa Maria Maggiore, unde se sarbatorea si hramul bisericii. Nu am avut timp sa stau. Mi-a parut rau.
Inca o biserica – nu mai stiu cum se numeste. Ma gandeam ca trei ani vad numai biserici; doi ani la rand am mers in Bucovina, iar acum trei sferturi din monumentele pe care le vad sunt biserici. M-am plictisit. Zau!
Colosseum. Ma gandesc la sange, nu stiu de ce. E grandios, e foarte frumos. Nu am apucat sa il vad pe tot, pentru ca eram pe fuga, ca de obicei.
Columna lui Traian. Vazuta de pe trotuarul de vis-à-vis, pentru ca era o caldura de mureai. Ad litteram.
Pauza de masa. OOOO, DAAAAAA! Am baut, am mancat. Magnific.
Catacombele Sfantului Callisto (spre sa fi retinut corect numele). Tare racoare si bine era acolo. Mi-ar fi placut sa mai stau.

M-am bronzat (ars) pe spate cu dungile de la sutien si esarfa pe care o aveam pusa in par. Arat magnific.
Ole!

Niciun comentariu: