3 august 2008

Jurnal de calatorie - partea a VI-a

O zi cu peripetii, mai multe ca ieri.

Florenta. Nu m-a impresionat foarte mult, in parte pentru ca e duminica si toate bisericile sunt inchise, deci nu am putut vedea Domul, dar si din cauza vesncei organizari.
Mihaela Rosca nu s-a putut uita in ghidul verde Michelin pe care-l tot flutura sa vada daca obiectivele pe are le aveam in plan sunt deschise. Ca atare, stai si te uita pe dinafara. Nu ca n-as fi vazut suficiente biserici, dar am platit bani ca sa vin sa le vad.

Ghida ne-a plimbat pe la toate obiectivele, ca mai apoi sa ne hotaram pe care sa le vedem. Noi ne-am hotarat sa mergem la Uffizi, unde sunt expuse picturi de Michelangelo, Rafael, etc. Am stat la coada 2 (doua) ore ca sa ne plimabam 25 (douazeci si cinci) de minute pe acolo. Autocarul pleca. FUCK!

Am plecat inspre Roma la ora 3, desi in program scria ca se pleaca in jurul orei patru dupa-amiaza. Chiar ne miram, ajungeam foarte devreme la Roma, aveam timp si de dus, si de bere, si de mancare, si de bloggareala.

Sa vedeti chestie: Sediul administrateie hotelului Fiano, de unde scriu acum, are sediul in Roma. Hotelul este la 45 de kilometri de Roma.
Maine autocarul are prevazuta prin lege o pauza de 24 de ore. De la hotelul asta se poate ajunge in Roma cu rata, mai apoi cu trenul si dupa aceea cu metroul. In grup sunt si persoane de 84 de ani. Cum coordonezi tu, ghid care n-a fost in stare sa-si adune oamenii la Pisa, 40 de persoane cu trei mjloace de transport?
Zece persoane au refuzat sa intre in hotel pentru a se caza (da, ma numar si eu printre ele!!). Ghida s-a tot agitat, cei de la agentie nu-i raspundeau la telefoane (?!) si nu a fost in sare sa stea de vorba cu receptionera sa sa faca rost de un autocar de 40 de persoane.
Ca atare, am luat problema in mana si m-am dus la receptie sa vorbesc sa vedem daca se poate face rost (la ora 10:30, noaptea) de un autocar de 40 de persoane. Evident, s-a putut. Autocarul e la ora opt la hotel, ne duce si ne aduce de la Vatican cu 18 euro de persoana. Reznoabil, avand in vedere ca e duminica seara, iar maine e luni.
D-na Rosca nu a fost in stare sa intrebe de un “private bus”, ci numai de “bus”. Explicati-mi si mie, ce ghid e asta?

P.S.: Ma credeti ca vreau sa fac un dus la mine in cada si sa dorm la mine pe canapeaua mea, in fata televizorului meu?

Niciun comentariu: