31 iulie 2008

Jurnal de calatorie - partea a III-a

10:07
In autocar, spre Venetia.
Micul-dejun - execrabil spre deloc.
Cafeaua - execrabila spre deloc.
Italia - mult mai murdara decat Austria.

11:20
Soferul e idiot. A setat GPS-ul gresit si, ca atare, ne-a indrumat spre un loc pe unde trebuia sa trecem pe sub un pod. Credeti ca aveam loc?!
Timp pierdut. Soeri moldoveni. Idioti. HUO!

Initial, trebuia sa aungem la 11:30 in statia de imbarcare in vaporetto, ca sa ajungem in Venetia la 12:00. Evident ca nu am mai ajuns si, ca atare, a trebuit sa mai asteptam o ora, sa prindem nenorocirea de vaporetto. A trebuit sa lasam in autocar bagaje voluminoase, pentru ca la catedrala Sfantul Marcu (sper sa fi retinut corect numele) n-ai voie sa intri cu bagaje. Deci nu am mai avut caietul la mie, deci nu am mai putut nota, deci va voi spune din memorie ce si cum.

Venetia, daca ar fi ma putin aglomerata, ar fi orasul perfect. Nu am apucat sa ma plimb cu gondola, dar si asa am vazut prea multe pentru o singura zi.
Am ajuns in Piata San Marco pe jos, incercand din raspueri sa ma tin dupa tipa care ne este ghid. Cand baga viteza femeia asta, nu o mai prinzi din urma nici sa te tai. Asa ca am alergat pana in respectiva piata, de unde, initial, trebuia sa mergem cu ghida (ce daca nu e corect asa?) in biserica. Ne-am oprit sa facem poze cu porumbeii (porumbei domesticiti, nu fug nici cu politia) si cand sa o ajungem din urma, ia-o de unde nu-i. Pana la urma, am intrat fara ea in respectiva caterala care este, trebuie sa va spun, superbissima (sac!).
Dupa ce am vazut catedrala, am mers la Palatul Dogilor, pe care l-am vazut pe fast forward, pentru ca nu mai aveam mult timp. E superb si acela...

Verona. Drept sa va spun, mi-a placut mai mult decat Venetia. E un oras mult mai linistit, mai asezat, mai calm. Ne-am plimbat pe aleile comerciale, alea cu Luis Vuitton, Bvlgari, Gucci, etc., pana am ajuns intr-o piata (nu-mi aduc aminte cum se cheama). Cladirile sunt foarte frumoase si, fix cand aveam ce poza, se termina filmele pe care le aveam in rucsac (trei la numar). Asa ca nu am facut prea multe poze in Verona. Daaaaar m-am pozat cu Dante sau, ma rog, cu statuia lui. E foarte tare, vorba lu' taica-miu.

Acum sunt in Milano, maine mergem sa vizitam Domul si nu mai stiu ce naiba.

Urati-mi succesuri. Am zis!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna!
Imi place foarte mult cum scrii, gandesti si simti! Imi place sa "te citesc".
Ne pui si niste poze din aceasta vacanta?
Calatorie placuta!
Miruna

Cetateanul Popescu spunea...

Sa iei din Verona si o bucatica din stafia Julietei!

Anca Sandu spunea...

@ Miruna: Multumsc pentru aprecieri, ma bucur ca iti place. Poze dupa ce ma intorc, pentru ca aici, in Loano, pe Riviera Ligurica, unde sunt acum, Vodafone nu are semnal, deci mai greu cu internetul, deci mai greu cu uploadatul de poze pe Picassa. Deci nu. Da' promt ca pun. ;)

@ Cetateanul Popescu: Am luat o bucatica din Julieta pe un film Kodak de 24 mm, 36 de pozitii (sac!). Dupa ce ma intorc va promit ca pun poze.

Anonim spunea...

One of my friends already told me about this place and I do not regret that I found this article.