10 iulie 2008

Cum o fi să te trezeşti la unu după-amiaza?

Mă întreb pentru că nu mai ştiu. Mă simt foarte bine la cursul de spaniolă, am nişte colegi minunaţi, o profesoară care e mai mult prietenă decât profesoară... Şi, totuşi, duc lipsa nopţilor pierdute, a orelor întregi de surfing pe net, de muzică şi doar muzică...
Ce să fac, cum să fac?
Ştiu că eu am vrut şi nu-mi pare rău.
Cei de la Depeche Mode aveau vorbă înţeleaptă, "You give me everything, but everything is not enough".

Şi nu ştiu ce să vă recomand. Să vă dau să ascultaţi Depeche Mode sau să vă recomand Debussy, de care mi-a adus aminte cineva tocmai acum, pe messenger... Drept pentru care zic aşa: să fie amândouă. Şi timp.

Depeche Mode - I Want It All/Playing the Angel [2005]

Claude Debussy - The Girl With the Flaxen Hair

Niciun comentariu: