20 iulie 2008

Minunata...

Carte care mi-a ajuns pe mână, "El tango", a lui Blas Matamoro, e o comoară. Pentru că e scrisă în spaniolă. Pentru că vorbeşte despre istoria tangoului. Pentru că am constatat că am ascultat mult din ceea ce ar trebui un pasionat al acestui gen să asculte fără să am vreo bibliografie audio la îndemână.
Îmi place cartea asta pentru că îmi ridică noi şi noi întrebări. Cetăţeanul Popescu şi-a dat cu presupusul (îi mulţumim pe această cale) la ultima mea dilemă privind titlul melodiei celor de la Gotan Project, "La Viguela".
Şi acum să vă expun ce mă roade: Otros Aires (cei despre care v-am povestit că au venit în România pentru ăia educaţi) au, ca titlu al unei piese (pe care cred că v-am şi propus-o în acel articol), expresia "Niebla del Riachuelo". În cartea lui Blas Matamoro se vorbeşte de Boca del Riachuelo, un cartier din Buenos Aires. Care-i legătura?

Daniel Brenboim, Rodolfo Mederos & Héctor Console - A Fuego Lento/Mi Buenos Aires Querido [1996]

Niciun comentariu: