26 iulie 2008

E de rahat

Mă refer la revista EVE, a cărei redactor-şef e Marea Şefă În Sex, Dana Săvuică Stanciu.
Pe coperta numărului din iulie/august 2008, în colţul stânga jos, scrie, citez: "Mircea Badea: <<>>". Drept pentru care zic să cumpăr revista, la orizont se anunţa un interviu interesant cu unul dintre cei mai actuali şi mai compleţi oameni de televiziune.
Cumpăr revista, ajung acasă, desfac ţipla aia cu care era ambalată şi mă apuc să caut interviul. La sumar, în caseta care anunţa subiectele de pe copertă şi pagina la care se găseau, nici urmă de interviu. De abia pe pagina a doua am găsit ceea ce căutam, la o rubrică obscură denumită "Weekendul meu!".
Ok, zic, mă apuc de citit interviul, M. Badea spune nişte lucruri interesante acolo. Aş fi vrut să văd mai mult din ce a spus el, numai că Mihaela Cârlan, editoarea textului, îmi pare că a tăiat din text foarte mult (s-ar putea să fie doar impresia mea).

Mi se pare inadmisibil să pui o trimitere pe copertă pentru un interviu de una bucata pagină. Nu am văzut aşa ceva în nicio altă publicaţie glossy românească (de cele străine nu mai vorbesc) şi, trebuie să recunosc, exact pentru acest interviu cumpărasem revista. O securistă de mare încredere mi-a spus că nu merită, că i-a mirosit ei ceva, numai că eu sunt mult prea încăpăţînată.
Ţin să-i aduc la cunoştinţă Danei Săvuică Stanciu că asta a fost ultima dată când am cumpărat revista. Care revistă e oricum slăbuţă, departe de ceea ce se vrea a fi; lipseşte cu desăvârşire consistenţa şi, drept să spun, nu ştiu din ce naiba au scos cele 170 de pagini.
Nu, nu mai cumpăr. Am zis!

Niciun comentariu: