21 iulie 2008

Impulse încă mai există

Azi, RATB.
Aglomeraţie. Ba nu, călcare în picioare! Ajunsesem la un moment dat să nu mai am de ce să mă ţin. Ca să nu mai spun că i-am dat unei tipe cu geanta în picior de a disperat (îmi cer scuze!).
Şi când să mă îndrept spre uşă pentru a coborî, mă loveşte în pifometru (copyright Mircea Badea) un miros tare, dulce şi foarte cunoscut. Când mi-am revenit din pre-leşinul ce mă lovise, am recunoscut şi mirosul. Era Impulse.
Pentru necunăscători: Impulse erau (şi cred că încă mai sunt) nişte spray-uri care puţeau (put) îngrozitor de tare şi de dulce; aşa că dacă nu ai ficat tare şi stai lângă una care s-a dat cu Impulse, rişti să mori. Spray-ul ăsta datează de dinainte de 1989, atunci când era la mare preţ. Spun asta pentru că maică-mea a ţinut o oroare de Impulse (nu mai ştiu ce sortiment era) în dulap până mai acum vreo doi - trei ani. Era Doamna Cu Coasa (DCC).
Coborâm amândouă (eu şi tipa cu Impulse) la Armenească. Culmea! şi din păcate, merge lşi ea la trecerea de pietoni la care mergeam şi eu şi trecem strada în acelaşi timp, la o distanţă considerabilă una de cealaltă. Nu vreţi să ştiţi prin ce orori am trecut.

Într-o vreme se mai găsea Impulse la Primăvara (supermarket din Drumul Taberei, de tradiţie şi mai vechi ca mine). Mai există pe undeva aşa ceva? Vreau pentru colecţia mea de orori, pecare o voi deschide cu acest mirific spray. Deci se mai găseşte sau nu?

Gotan Project - Arrabal/Lunatico [2006]

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt captivat de articolele scrise de tine... astept cu nerabdare sa ne impartasesti in continuare peripetiile din aceasta vara ... Dar gata cu bla bla-ul ... sa revenim la Impulse...

Faimosul spray, nu se simte doar in aglomeratiile din autobuze ci si in magazinele virtuale la modicul pret de 7,50 lei (cu TVA inclus).

Anca Sandu spunea...

Ma bucur ca iti place :)
Ar fi mult, dar mult mai bine daca nu ai mai pune virgula intre subiect si predicat, nu crezi?
Stiu, nici eu nu sunt perfecta, dar fii mai atent, te rog!