11 iulie 2008

Mad world. No tomorrow

Ştiţi, eu mă gâdneam de mult că trăim într-o lume nebună. Dar niciodată nu mi-am dat seama de cât de nebună e.
Mă uitam, ca de obicei, la Mircea Badea.
De ce Horia Roman Patapievici se crede buricul pământului, doar pentru că a învăţat trei dicţionare pe de rost? Era gluma aia cu pupăza omorâtă de cei trei pitici, unde Mircea Badea, Valentin Stan, Mihai Gâdea şi Ion Cristoiu sunt piticii (patru, de fapt), iar pupăza e H.R.-Patapievici...
Cât despre directoarea Şcolii 52, care şi-a dat demisia... Înţeleg gestul, până la urmă se ştia ce şi cum, dar e un pic exagerat. A dat dovadă de demnitate, dar...

Şi mă uit că nu e decât o lume din ce în ce mai nebună. După cum spunea şi Gary Jules.

Gary Jules - Mad World/Trading Snakeoil for Wolftickets [2003]

2 comentarii:

Adda spunea...

Putem merge duminica..? ca mama are niste treburi sambata.. uff..:|

Anca Sandu spunea...

Vorbim diseara, bine?