9 iulie 2008

Draga mea multifuncţională Canon,

Mai du-te dracului!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Multifuncţionala Canon, primită cadou de la nişte securişti respectabili de Crăciun, s-a stricat. Am împrumutat de la biblioteca Luis Rosales din Institutul Cervantes (apropo, foarte deştepţi băieţi) o carte cu gramatică elementară de spaniolă, ca să nu mor fără să ştiu şi aşa ceva. Vin acasă, încerc să fotocopiez câteva pagini, să mă apuc de lucru. Multifuncţionala naibii începe să dea nu ştiu ce eroare, clipăie nişte beculeţe (ăla cu semnul de curent electric lângă) şi, în loc să arate că fotocopiază una bucată hârtie, arată că două, după care apare un "E", de la "eroare", presupun.
Am încercat să repet procesul, fix acelaşi rezultat.

Draga mea multifuncţională Canon,
...

Depeche Mode - Suffer Well/Playing the Angel [2005]

P.S.: At the hairdresser's. No comment. Really.

Niciun comentariu: