24 iulie 2008

Google - simply the best. The sequel

Am mai zis eu că Google e cel mai tare. Iată de ce:

"poate fi greu" - Cum ai ajuns la concluzia asta?
"somn prea mult" - Niciodată nu e prea mult...
"profesor pain" - Nu-l cunosc şi nici n-aş vrea.
"la naiba" - Se zice "la naiba, fată"!
"fraze de mulţumire" - Câteodată, un cuvânt face mai mult decât o mie de fraze. Mulţumesc!
"cristi stanciu are un frate" - Ei, uite, p-asta n-o ştiam şi, dacă e să mă întrebi pe mine, nici nu cred că are. Da' dacă tu zici...
"ba da ba nu anca" - Ba da, ba nu, ba da, ba nu, ba da, ba nu.
"sandu sandals" - Nu fac sandale. Caută-l pe Mihai Albu.
"securisti" - Ohooo, avem grămezi - grămezi, toţi foarte buni.
"anca clipa" - Ce-i CU CAcofonia asta?!
"motto sarea de bucatarie" - Am căutat. N-am găsit.
"adresa per poezi" - Ce vrei să spui?
"sandu ciobea" - Nu-l cunosc şi nu cred că mă cunoaşte.
"bolero de moris ravel" - Atât şi nimic mai mult.
"mi-e lene de ma doare" - Subscriu la acest panseu.
"alex tocilescu eu et al facea ca toti dracii pe bune" - Eu et al făcea ca toţi dracii, iar A. Tocilescu e (un scriitor) bun. Am înţeles bine?
"am dat de naiba" - Şi ce vrei să-ţi fac?
"bob marley cati copii are" - N-am nici cea mai mică idee.
"liniştit plictisit" - Moi aussi. Să ştiţi că diacriticele sunt din căutare, da?
"manichiura masochista" - Nu, merci.
"pedichiura oribila pisicot", " pisicot picioare oribile", "sandale oribile pisicot" - Ce aveţi, măi, cu Pisicot?! Ce v-a făcut?!
"rabdare english" - Patience.
"sap puţuri" - Pare că am nevoie?!
"somn mult" - Dar niciodată suficient.
"master naiba" - Ce master e ăsta, vreau şi eu!!
"dureri de cap si de burta" - Nurofen Forte, Ketonal, o baie fierbinte, stat pe budă.
"anca pleaca" - Cine ţi-a zis ţie că plec?
"cele mai noi melodii ale lui laura esquivel" - Laura Esquivel e o scriitoare, te rog frumos.

Ţin să vă aduc la cunoştinţă că acesta este cel e-al 100-lea articol scris pe "Music. Me, myself and I". Tot asăzi se fac trei luni de când am început să scriu aici. Da, am crescut în trei luni cât alţii într-un an. Şi-mi dorec să ne vedem şi mai departe. Că începe să-mi placă.

Badi Assad - A Gandaia Das Ondas - Beppo/Rythms [1995]

8 comentarii:

Cetateanul Popescu spunea...

Bine ca n-ai gasit "obama fucks mccain", ca-nnebuneam!

Anca Sandu spunea...

Pentru tine, in mod special, facem si asa ceva! Aici nu trebuie sa ceri de oua ori, ca imediat se intampla. ;)

Anca Sandu spunea...

Mea culpa! N-am vrut sa zic "oua", ci "doua". Cateodata ma mai balbai.

Cetateanul Popescu spunea...

Mi-am inghitit repede replica (continea "doua" si "oua" in aceeasi fraza... bad boy!)

Anca Sandu spunea...

De asemenea, aici se pomeste (destul de) frecvent de "doua" si "oua" in aceeasi fraza. Asa ca baga mare aici!

(Fara nicio conotatie, da?!)

Cetateanul Popescu spunea...

Ma gandeam ca, eu nefiind Nastase, orice curios s-ar opri repede din numaratoare...

Anca Sandu spunea...

=)) Curios sau curioasa?

Cetateanul Popescu spunea...

Eh, nu mai fi asa curioasa... :-)