15 iulie 2008

RATB. The worst is yet to come

De ce spun că ce-i mai rău încă nu e? Pentru că nu e. N-a fost vara aia de anul trecut când eu leşinam în casă, iar cei care circulau cu RATB-ul... No comment.

Totuşi, am văzut diverse fete cucuiete şi băieţi de băieţi care habar nu au ce sunt alea săpun, apă, deodorant.

1. Dragele mele, vă puteţi epila fain frumos la subraţ, că nu muriţi de durere. Nu mai vreau să veniţi lângă mine, să nu aveţi bară în lateral de care să vă sprijiniţi şi să-mi arătaţi pădurile tropicale, că mi se face greaţă.
2. Ok, peste păduri mai pot să trec, nu mă uit şi.. asta e, dar mai şi mai rău e să nu vă fi spălat înainte să plecaţi d-acasă. Uitaţi care e procedura: vă duceţi la magazin, vă cumpăraţi un săpun şi un deodorant şi apă, dacă nu aveţi curentă, şi mai spălaţi-vă naibii, că moare lumea lângă voi.
3. Dacă domniile voastre mai îndrăznesc să se dea cu deodorant PESTE transpiraţie, atunci n-aveţi leac şi nici scăpare.
4. Unghiile de la picioare nu se lasă lungi. Sunt oribile, sunt pline de microbi, sub ele se strânge praf. Şi, din nou, sunt oribile. Ţi se întoarce stomacul pe dos. Deci tăiaţi-le.
5. Efectul "Îmi vine să leşin" se amplifică dacă vă pictaţi minunatele unghii cu ojă semitransparentă. Să se vadă jegul. Şi nici cu ojă mată să nu vă daţi. Că arătaţi oribil.
6. Unghia de la degetul mic nu se lasă lungă, că arătaţi ca nişte gherţoi. Mă refeream de la unghia de la degetul mic DE LA PICIOR. Despre aia de la mână e inutil să mai vorbesc. Iar dacă aveţi sandale din acelea cu toc, dar care vă sunt mici peste picior şi vă iese degetul p-afară şi unghia e netăiată... Fetelor, aţi auzit de efectul "Îmi vine să leşin"?
7. Încercaţi să vă tăiaţi unghiile cât mai drept posibil, oblic în colţuri, ca oja să arate bine. De acord, ăsta e deja fixism.
8. E absolut oribil să văd că aveţi o manichiură perfectă şi o pedichiură de tot rahatul (mă refeream la ăla turcesc). Când vă mai duceţi la manichiuristă, spuneţi-i să vă taie ca lumea şi unghiile de la picioare. Că nu muriţi, credeţi-mă.

Articolul ăsta e adresat în special doamnelor. Asta nu înseamnă că nu se aplică şi pentru domni sfaturile de aici.
Ceea ce mi se pare curios e că domnii put mai puţin ca doamnele. E adevărat, sunt şi mai puţini la ora la care plec eu, dar, totuşi, e interesant.

Still, the worst is yet to come. T. avea dreptate.

Depeche Mode - Martyr/The Best Of Depeche Mode [2007]

Niciun comentariu: