3 iulie 2008

Mircea Badea şi cărţile pentru copii/BBC Standard

M-am distrat de minune, ca de obicei, urmărind În Gura Presei cu Mircea Badea şi mi-a atras atenţia acea minunată carte, "Eu et al", de Alex Tocilescu, primită de un olimpic la LIMBA română de clasa şasea.
Şi eu am fost olimpică la română şi n-am primit cărţi d-astea. Vreau şi eu!!!

Acum ascult BBC 5 Live!. Ador accentul DJ-ilor, îmi place cum sună Standard English, numit(ă) şi BBC English. Aia e engleza perfectă, spre acea limbă (!) vorbită ar trebui să tindă toţi vorbitorii de engleză... Îmi pare rău că nu pot prinde BBC în engleză la MP3 palyer-ul meu.
Engleza e muzică. Ca atare, astăzi nu vă fac o recomandare muzicală, ci una radiofonică. Căutaţi stream-urile BBC World Service sau BBC 5 Live şi ascultaţi. Chiar dacă nu înţelegeţi în primele cinci minute, perseveraţi. O să vedeţi că e muzică.

Şi mi-aş dori să vă spun aşa: "You're listening to BBC World Service. This is the news".
Ăsta-i track-ul zilei.

Niciun comentariu: