29 iulie 2008

Jurnal de calatorie

06:00
Cerul e superb. Imi pare rau ca plec din Bucuresti. Oha!

06:30
Futu-i! Nu mi-am luat nimic de citit. La dracu!

07:00
Cuando tomes tu café/toma tu café con cana…
Mi-e pofta de un espresso dublu illy. Cred ca o sa imi cumpar un espressor, ca de mult vreau.
Mi se pare just.

07:40
De 10 minute, stam pe centura Piestiului. Nu e niciun blocaj, sau vreun alt motiv (!). Oare asta sa fie promisul popas din Pitesti?

07:45
Am aflat ce se intampla. Ii asteptam pe cascatii din Pitesti care, din cate inteleg, s-au pierdut.

08:10
Aia inca nu au ajuns.
Ah, ce-mi plac excursiile de genul asta!
Cuando tomes tu café…
Inca nu mi-am baut cafeaua.

08:15
Au ajuns. O, Doamne!

08:37
Ghida ne-a cuvantat despre programul excursiei. Vorbeste execrabil, nu cred ca am auzit doua fraze duse la capat in tot speech-ul de 20 de minute.

08:55
De 20 de minute, popas la o bomba de pe marginea soselei. N-am avut curaj sa-mi iau ceva de mancare de acolo. Doar niste chipsuri. Nici cafea n-aveau.

10:30
Valea Oltului e superba. Divina. Geniala!

10:55
Am trat sa ascult si Ovidiu Komornyk. Aleluia!

11:40
Sunt de aproapre 6 ore pe drum si nu mi-am luat nimic de citit. Incep sa ma urasc. Crunt.

12:00
Servus!
Sibiul – tare frumos, tare curat si civilizat. Da!

13:18
Plictiseala maxima. Vreau la toaleta, vreau sa citesc ceva, vreau net. AAAAAAH!

14:15
Tocai am mancat cel mai bun piept de pui la gratar cu cartof prajiti (a se citi cu accent ardelenesc).
Minunat!


14:30
In stanga mea, sunt Muntii Parang. Sublim.

16:15
Acum m-am trezit. Se doarme ca dracu. Inca nu mi-am baut cafeaua.

18:30
Tocmai sarbatorim 12 ore de stat in autocar.

19:00
Am fost la buda din Petrom Nadlac. Acum plecam spre Vama Nadlac.

19:10
Am ajuns la Nadlac. Eu aveam nevoie de acrodul maica-mii sa ies din tara. Si, evident, a trebuit sa le las astora de la vama un exemplar dupa cum insasi mamushka mi-a zis.

!9:30
Este prima si ultima oara cand plec cu autocarul.

21:30
Imi place mai mult zenitul romanesc decat cel unguresc.

22:00
16 ore de sat in autocar. Happy holiday!

23:00
Am ajuns la Budapesta. Hotelul e pe la priferia orasului. E liniste, e bine. Ungaria e o tara mult mai curata decat Romania – primul lucru care mi-a sarit in ochi de la intrarea in tara.

Concluzii:
- este prima si ultima oara cand plec cu autocarul.
- Este prima si ultima oara cand plec au autocarul.
- Mama are intotdeauna dreptate
- Mama are intotdeauna dreptate
- Fuck you, Romania!
- Este prima si ultima data cand plec cu autocarul.

P.S.: Fara diacritice 12 zile, pentru ca nu mai am timp sa mai stau sa scriu cu toate prostile. Scuze, dar scopul scuza mijloacele.

Niciun comentariu: